اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

بوشهر رتبه دوم مبارزه با مواد مخدر در کشور

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بوشهر در بین هفت استان برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر رتبه دوم کشوری را داراست.

بوشهر رتبه دوم مبارزه با مواد مخدر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور ظهر امروز در همایش بهبود یافتگان از اعتیاد در بوشهر اظهار داشت: بهبود یافتگان مسیری را طی کردند که به زبان آوردن آن از زبان کسی که راه را طی نکرده سخت است.

وی افزود: کشورهای استکبار در همسایگی ما به دنبال تغییر فرهنگ کشت مواد مخدر، استفاده از مواد مخدر صنعتی به جای سنتی و ایجاد لابراتوار مجهز برای تبدیل مواد مخدر سنتی به صنعتی هستند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: طولانی بودن مرز ایران با افغانستان شرایطی ایجاد کرده که ایران برای مقابله با مواد مخدر میلیاردها دلار هزینه کند تا مواد مخدر به سهولت وارد کشور نشود.

پرآور با اشاره به هزینه‌های هنگفت در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: طلاق، بچه‌های طلاق، افزایش سارقین، بیماری‌های سخت و ... از جمله پیامدهای مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه دشمن مسیر خود را برای مبارزه با کشور تغییر داده، اضافه کرد: برای مقابله با این روش، آموزش خانواده‌ها باید در دستور کار باشد تا خانواده‌ها آگاهی کامل از خطرات ابتلا جوانان به مواد مخدر داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این نوع آموزش‌ها باید از دوران مدرسه آغاز شود، گفت: مراکز پیشگیری و بازپروری باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند که خانواده‌ها با خیال راحت فرزندان خود را به آنان بسپارند.

پرآور اضافه کرد: برای مقابله با مواد مخدر باید اعتقادات دینی و قلبی را افزایش داده و روح معنویت را در جامعه بیش از گذشته ساری و جاری کنیم.

وی افزود: مسئولان باید زمینه اشتغال برای بهبود یافتگان فراهم کنند تا خانواده‌های ایشان با افتخار در جامعه با دیگران برخورد کنند و سرافکنده نباشند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول