اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان شمالی / انهدام 27 باند مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: یک تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط مأموران انتظامی کشف شده است.

کشف یک تن مواد مخدر در خراسان شمالی / انهدام 27 باند مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خراسان شمالی صفوه الله محمدی بیان داشت: میزان کشفیات مواد مخدر طی این مدت 45 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به افزایش 66 درصدی دستگیر شدگان حوزه مبارزه با مواد مخدر ، گفت: دستگیری عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر نیز طی این مدت افزایش را نشان می‌دهد.

محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 27 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد که نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است.

وی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را از دیگر مأموریت‌ها و اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر دانست و بیان داشت: طی این مدت 23 نقطه آلوده و جرم خیز نیز پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین افزود: در همین مدت 647 نفر معتاد تابلو و خطرناک در سطح استان توسط مأموران انتظامی دستگیر شده که تعداد 278 نفر از آنان تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی برخورد با عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر را از اولویت برنامه‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر و اعتیاد نیاز به یک عزم ملی است و همه دستگاه‌ها و نهادها بایستی در راستای مقابله، پیشگیری و درمان تلاش کنند.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول