اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان تاکید کرد

تقویت همکاری‏های صدا و سیما و انجمن خبرنگاران استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بر لزوم تقویت همکاری‏های مشترک صدا و سیما و انجمن خبرنگاران استان سمنان تاکید کرد.

تقویت همکاری‏های صدا و سیما و انجمن خبرنگاران استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالمحمد منتظرحجت پیش از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان با وی که در راستای توسعه همکاری‏های دوجانبه برگزار شد، اظهار داشت: سمنان، استانی با تمدن و فرهنگ دیرینه بوده که به زیبایی نام «بین‏الحرمین» به خود گرفته است.

وی سمنان را استانی فرهنگی و با تمدن در تمام زمینه‏ها توصیف کرد و گفت: آرامش و امنیت و دین‏داری مردم از مهم‏ترین ویژگی‏های مردم استان سمنان است و اوج تدین و ولایت‏مداری مردم این استان نشان می‏دهد که آنها تا چه اندازه فرهنگ‏دوست و فرهنگ‏پرور هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه استان سمنان دارای وسعتی بسیار زیاد اما جمعیتی محدود است، گفت: سال‏های سال در این استان تلاش شده است تا داشته‏های غنی و گنجینه‏های بسیار زیبا و مترقی آن به دست مردم امروز برسد.

 

آداب و رسوم مردم سمنان بازشناسی و احیا شود

منتظرحجت با بیان اینکه آداب و رسوم مردم استان سمنان در جای جای این دیار پهناور باید بازشناسی و احیا شود، گفت: امروز وظیفه بسیار مهمی بر عهده نسل امروز و مسئولان استان سمنان گذارده شده که همانا قدم برداشتن در مسیر اعتلا و رشد این استان در بخش‏های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه باید با فعالیت‏های مثمر ثمر به غنای داشته‏های منحصر به فرد استان سمنان بپردازیم، اضافه کرد: موانع رشد این گنجینه ارزشمند باید شناسایی و در راستای رفع آن گام برداشته شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اذعان به اینکه در سال‏های اخیر کارهای خوب و ماندگاری در استان سمنان انجام شده است، ادامه این مسیر و اجرایی شدن سایر طرح‏هایی که هنوز محقق نشده است، را ضروری خواند.

 

فعالیت رسانه‏های مختلف نشان‏دهنده رشد سیاسی و فرهنگی مردم سمنان است

منتظرحجت بیان کرد: در عرصه رسانه نیز جدای از رسانه استانی، نمایندگی همه مطبوعات و خبرگزاری‏ها در استان سمنان فعال هستند و این نشان‏دهنده رشد سیاسی و فرهنگی مردم این استان است.

وی اظهار داشت: شمار زیاد رسانه‏های مکتوب و مجازی فعال در استان سمنان نشان می‏دهد که مردم این استان مشتاق خواندن و دانستن هستند و این، یک ویژگی مثبت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با تاکید بر لزوم همکاری‏های مشترک صدا و سیما و خبرنگاران سمنانی گفت: باید در کنار هم در مسیری قدم برداشت که فرهنگ استان سمنان بیش از گذشته اعتلا یابد.

 

استقبال از مشاوره‏های انجمن خبرنگاران استان سمنان

منتظرحجت با استقبال از مشاوره، پیشنهادها و انتقادهای اعضای انجمن خبرنگاران استان سمنان در زمینه‏های مختلف اظهار داشت: باید در جلسات طرح و برنامه و اتاق فکر صدا و سیما در مناسبت‏های مختلف از نظرات کارشناسی خبرنگاران فعال در استان سمنان نیز استفاده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه حق حکم می‏کند از تجربه‏های خبرنگاران استان سمنان بیشتر استفاده شود، گفت: باید از خبرنگاران به عنوان کارشناس در حوزه‏های مختلف بهره برده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این نشست با حضور محمدتقی قدس رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان، رضا عظیمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، مرتضی مزینانی‏صفابین سرپرست خبرگزاری فارس استان سمنان و شماری از فعالان رسانه‏ای برگزار شد.

انتهای پیام/2249/‌ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول