اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه همکاری‏های دوجانبه انجام شد

نشست مشترک انجمن خبرنگاران و مدیرکل صدا و سیمای سمنان + تصاویر

خبرگزاری فارس: نشست مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در راستای توسعه همکاری‏های دوجانبه برگزار شد.

نشست مشترک انجمن خبرنگاران و مدیرکل صدا و سیمای سمنان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این نشست پیش از ظهر امروز با حضور عبدالمحمد منتظرحجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، محمدتقی قدس رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان، و شماری از خبرنگاران و فعالان رسانه‏ای برگزار شد.

 

یکی از اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان در این نشست با بیان اینکه عمده اعضای این انجمن به شبکه‏ها و گروه‏های خبری و رسانه‏ای فعال و پویا متصل هستند، گفت: ظرفیت‏های فرهنگی ارزشمندی در استان سمنان وجود دارد که باید با همکاری دوجانبه رسانه استانی و خبرنگاران سایر رسانه‏ها بازشناسی و به آن پرداخته شود.

 

حمیدرضا نظری ادامه داد: مجموعه دستگاه‏های فرهنگی استان سمنان باید ظرفیت‏های مطلوب و منحصر به فرد استان سمنان را بشناسند و در راستای توسعه و پیشرفت استان در همه بخش‏ها به خصوص حوزه فرهنگ و هنر گام بردارند.

 

وی تصریح کرد: باید به گونه‏ای برنامه‏ریزی شود که صدا و سیمای مرکز سمنان به عنوان اتاق فکر رسانه‏ای در استان سمنان بتواند به همه فعالان این عرصه مدد رساند.

 

معاون سابق فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: باید از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های خبرنگاران و اعضای انجمن خبرنگاران استان در مناسبت‏های مختلف در برنامه‏های خبری، اطلاع‏رسانی و فرهنگی صدا و سیما استفاده شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول