اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی:

مشارکت مردم در توسعه پیام‌نور قابل توجه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: مشارکت اقشار مختلف مردم در توسعه مراکز آموزشی از جمله دانشگاه پیام نور قابل توجه است.

مشارکت مردم در توسعه پیام‌نور قابل توجه است

علی ظهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هر شهرستان اگر مردم امکانات ابتدایی مانند ساختمان، نیروی انسانی، لوازم اداری، و ... فراهم کنند، مسئولان این مجموعه برای راه‌اندازی دانشگاه در آن منطقه از آمادگی کامل برخوردار هستند، لیکن تاکنون نیز اقشار مختلف جامعه همکاری نزدیک و صمیمانه‌ای با این مجموعه داشته‌اند.

وی تصریح کرد: چنانچه امکانات مورد نیاز فراهم شود و امکان جذب حداقل 150 دانشجو در هر سال وجود داشته باشد، نسبت به راه‌اندازی شعب پیام نور در شهرستان‌های مختلف مبادرت می‌شود، به طوری که در حال حاضر 19 مرکز دانشگاهی و سه محل تشکیل کلاس در مناطق مختلف آذربایجان غربی وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی بیان داشت: در شهرستان‌های ارومیه، خوی، ماکو، چالدران، شوط، چایپاره، قره‌ضیاءالدین، میاندوآب، نقده، سردشت، پیرانشهر، اشنویه، چهار برج میاندوآب و فیرروق خوی به امکانات دانشگاهی دسترسی وجود دارد، به طوری که در چهاربرج و فیرروق با وجود وسعت کم این شهرها به ترتیب 100 نفر و 800 نفر دانشجو در حال تحصیل هستند.

ظهری به اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در این استان اشاره کرد و گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز در زمان مناسب تخصیص پیدا کند پروژه‌های عمرانی در دست اقدام سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری می‌رسند و به دانشجویان تحویل داده می‌شوند لیکن امیدوار هستیم سال 92 از نظر عمرانی و تخصیص اعتبارات سال خوبی باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با بیان اینکه برای راه‌اندازی دوره دکتری در سه رشته محل آمادگی لازم وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای دانشگاه‌های ارومیه و خوی در رشته شیمی، برای دانشگاه ارومیه نیز در رشته ادبیات پرونده تشکیل شد و به مراجع مسئول ارجاع شده به طوری که موافقت ابتدایی در سازمان مرکزی به دست آمده است، لیکن امیدوار هستیم در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم مورد تایید قرار گیرد.

انتهای پیام/61002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول