اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان خبر داد

تخصیص اعتبارات برای تجهیز الکترونیک دانشگاه پیام‌ نور تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان گفت: نزدیک به 200 میلیون تومان برای توسعه حوزه الکترونیک دانشگاه پیام‌ نور واحد تاکستان هزینه شده است.

تخصیص اعتبارات برای تجهیز الکترونیک دانشگاه پیام‌ نور تاکستان

بهمن طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بود که به سراسر دنیا نشان دهیم دین اسلام با علم هیچ‌ گونه تعارضی را نداشته و عرصه تکنولوژی هم می‌تواند هم‌مسیر دین قرار گرفته و حرکت کند.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان با بیان اینکه دانشگا‌ه‌ها باید در کنار زمینه‌های توسعه‌محور در زمینه‌های دینی نیز فعالیت کنند، ابراز داشت: بسیج امروز به عنوان ارگانی که جزو عصاره دین مبین اسلام می‌باشد در تمام عرصه‌ها پیشتاز بوده و عدم قبول ظرفیت‌های آن مساوی با نفی پیشرفت کشور است چرا که ریشه درخت بسیج در نهان اسلام است.

وی با ارزیابی بسیار مثبت از فعالیت نهاد بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام‌ نور واحد شهرستان تاکستان عنوان کرد: گسترش فرهنگ بسیج در سطح مرکز پیام‌ نور تاکستان از برنامه‌های راهبردی بوده که تا به امروز در اولویت قرار داشته و به آن عمل شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان عنوان کرد: تجهیز سخت‌افزاری دفاتر بسیج دانشجویی خواهران و برادران، برگزاری نشست‌های تخصصی با اعضا و مسئولان بسیج دانشجویی جزو شاخص فعالیت‌ها در حوزه بسیج دانشجویی بوده است.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز الکترونیک در دانشگاه پیام‌ نور تاکستان عنوان کرد: تاکنون قریب به دو میلیارد ریال در حوزه الکترونیک در این واحد دانشگاهی هزینه شده است و تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها طی چهار سال طبق خواست سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌ نور استان قزوین به انجام رسیده است.

طاهر‌خانی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارگاه نقشه‌کشی و تجهیز سالن آمفی‌تئاتر نیز جزو اقدامات به انجام رسیده در پیام‌ نور واحد تاکستان است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول