اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد:

اتحاد مسئولان یک فریضه و تعمد در مخالفت با آن خلاف شرع است

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خواستار همدلی مسئولان کشور شد.

اتحاد مسئولان یک فریضه و تعمد در مخالفت با آن خلاف شرع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در بیانیه خود که در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب صادر شده، تصریح کرده است: امروزه که دشمن در حال انجام آخرین توطئه خویش علیه جمهوری اسلامی است و ملت ایران در حال طی یکی از سخت‎ترین آزمون‎های خویش است، حداقل انتظار امت حزب‌الله این است که مسئولین تمام توان خود را به کار ببرند که ملت را در این آزمون سخت یاری دهند، نه اینکه با اختلافات بی‎اهمیت خون به دل رهبری و مردم ایران کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در ادامه بیانیه خود آورده است: با قلبی دردمند و مالامال از غم، خطابه‎های ولی امر مسلمین را که نشان از بصیرت بالا، دلسوزی و لحظه‌شناسی ایشان است شنیده و به گوش جان خریدیم؛ در این میان برخی از منتصبین ملت ایران، به فرموده پیر جماران به دنبال نفس خویش، چشم خود را بر مصالح کشور بسته و دهان به دعاوی شخصی گشوده و نصیحت‎های امام و مقتدای خویش را به فراموشی سپردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ادامه این بیانیه با بیان اینکه ملت ایران با رهبری هوشمندانه امام خامنه‎ای از این پیچ تاریخی می‎گذرد، تصریح می‎کند: در این برهه حساس تاریخی لحظه‎ای غفلت و کوچکترین خیانت کسی از دید ملت ایران پوشیده نخواهد بود.

در این بیانیه خطاب به مسئولین کشور آمده است: مسئولین باید بدانند که ملت ایران هیچ چک سفید امضایی به کسی نداده است که هر کاری که خواستند انجام بدهند، مسئولین باید بدانند که اولا مسئول در برابر اعمال خود در برابر ذات باری تعالی و امام زمان (عج) باید پاسخگو باشد و ثانیا در برابر ملت غیور و فداکار ایران؛ حال هر کسی که باشد اعم از مسئول درجه یک و یا مسئول درجه چندم ...!

در پایان این بیانیه، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید می‎کند: مسئولینی که مورد عتاب فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با مردم مومن تبریز بوده‎اند، باید توبه نامه سیاسی خود را نوشته و آن را اولا به پیشگاه الهی و دوما به پیشگاه ملت شریف ایران ارائه کنند و بدانند که ان‌شاءالله ملت ایران از خطای آنها چشم خواهند پوشید؛ البته مسئولین باید اهتمام خود به امور را هر چه سریعتر نشان داده و اختلافات دشمن شادکن را کنار گذاشته و وحدت را در سطح عملی نشان دهند. 

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول