اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون فنی چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی اتحادیه چاپخانه‌داران

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون فنی چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: راه‌اندازی اتحادیه چاپخانه‌داران یک ضرورت جدی قلمداد می‌شود زیرا در بسط و توسعه صنعت چاپ مؤثر است.

ضرورت راه‌اندازی اتحادیه چاپخانه‌داران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان رضایی ظهر امروز در همایش تجلیل از منتخبان صنعت چاپ و تبلیغات استان که در تالار شمس ارومیه با هدف تبیین نقش چاپخانه‌ها، صنایع وابسته و تبلیغات در حفظ و صیانت از آثار فرهنگی و هنری برپا شد، اظهار داشت: چنانچه در راستای راه‌اندازی اتحادیه اقدام شود اقدامات فعالان این عرصه منسجم و هماهنگ شده و برای توسعه کمی و کیفی محصولات استراتژی تعریف می‌‌شود بنابراین امیدوار هستیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا قدم‌هایی بردارد.

وی تشکیل اتحادیه را خواسته همه فعالان این عرصه عنوان کرد و افزود: واحدهای صنفی که از یک اتحادیه برخوردار هستند در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی خود در مقایسه با سایر بخش‌های فاقد اتحادیه موفق‌تر ظاهر می‌شوند بنابراین چاپخانه‌داران راه‌اندازی اتحادیه را به طور جدی از مسئولان خواستار هستند.

رضایی تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای برنامه‌های جانبی کمیسیون را خواستار شد و افزود: چنانچه این مبلغ توسط مسئولان مرکز به کمیسیون فنی چاپ استان تخصیص پیدا کند نسبت به برپایی نخستین کنفرانس ملی صنعت چاپ و نمایشگاه این صنعت اهتمام می‌شود تا اقشار مختلف جامعه از نزدیک با اقدامات این مجموعه  و تاثیرگذاری محصولات تولیدی آنها آشنایی پیدا کنند.

دبیر کمیسیون فنی چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به برپایی جلسات مختلف با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شرکت‌های بیمه، سازمان صنعت معدن و تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسات مختلفی که با حضور مدیران و معاونان تشکیل شده مشکلات چاپخانه‌ها تبیین شده است که امیدوار هستیم برای رفع این معضل‌ها گام برداشته شود.

انتهای پیام/61002/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول