اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد

حفظ اسلام تنها دلیل سکوت در برابر قتل عام شیعیان پاکستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: حفظ اسلام تنها دلیل سکوت در برابر قتل عام شیعیان پاکستان است در غیر این صورت یک نفر از این جنایتکاران زنده نمی‌ماند.

حفظ اسلام تنها دلیل سکوت در برابر قتل عام شیعیان پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به کشتار و قتل عام شیعیان پاکستانی اظهار کرد: در اعتراض به کشتار شیعیان، فردا (شنبه) حوزه‌های علمیه تعطیل است و مراسمی با حضور طلاب و روحانیون در مدرسه صدر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که چنین جنایاتی را انجام می‌دهند، جزء مسلمانان نیستند و حتی اهل سنت نیز از آنها بیزاری می‌جویند، تصریح کرد: چنین افراد مزدوری پیرو کاخ سفید و استکبار هستند، چراکه در راستای تفرقه حرکت می‌کنند و این خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) پس از غصب خلافت به خاطر اسلام صبر پیشه کردند و سکوت کردند، بیان کرد: امروز نیز شیعیان همانند حضرت علی (ع) صبر می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر به واسطه حفظ اسلام و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور خدا و رسول (ص) بر حفظ وحدت مسلمانان نبود، یک نفر از این جنایتکاران زنده نمی‌ماند.

میردامادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره خودداری ایران از دست‌یابی به سلاح هسته‌ای اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر ایران می‌خواست به این سمت حرکت کند هیچ قدرتی نمی‌توانست مانع پیشروی ایران شود.

وی تاکید کرد: براساس دستورات اسلام ساخت، نگهداری و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی حرام است، بنابراین جمهوری اسلامی ایران این سمت حرکت نمی‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره حاجی کلباسی در اصفهان، بیان کرد: در گذشته مردم در زمان خشکسالی دست به دامن خدا می‌شدند و در زمان حاجی کلباسی ده بار نماز باران خواندند و باران بارید.

وی با اشاره به مشکلات مردم شرق اصفهان و خشکسالی و نبود آب در این منطقه گفت: در این زمینه تلاش‌های بسیاری شد، اما هیچ‌کس دست به دامان خدا نشد و نماز باران نخواند.

میردامادی همچنین با اشاره به سالروز بمب‌گذاری در نماز جمعه تهران در سال 58 افزود:منافقان با ترور می‌خواستند مردم را از نظام جدا کنند، اما ملت ایران نشان دادند شهادت برایشان افتخار است.

وی اضافه کرد: مردم ما نشان دادند برای دنیا و مزایای آن قیام نکردند بلکه هدف قیام فقط خدا بود و در هر شرایطی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول