اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

دولت پاکستان امنیت شیعیان را تأمین کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: اخیراً به واسطه انفجارهای گسترده تعداد زیادی از شیعیان پاکستان به شهادت رسیدند که جا دارد، دولت پاکستان برای تأمین امنیت جمعیت شعیان این کشور اقدام جدی انجام دهد.

دولت پاکستان امنیت شیعیان را تأمین کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه یکی از مسائل امروز جامعه ما وجود سبک‌های مختلف زندگی بوده که جامعه را دچار مشکل کرده است، اظهار داشت: اگر به حادثه عاشورا به عنوان یک فرهنگ نگریسته شود، این فرهنگ قابلیت ارائه زندگی خاصی را برای بشریت دارد.

وی با اشاره به اینکه روز 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 58 است، افزود: همچنین این روز بزرگداشت آزاده شهید، قهرمان ملی و افتخار جنوب استان و ایران اسلامی شهید محمد شهسواری است که رهبر معظم انقلاب درباره ایشان می‌فرماید «آگاهی و شجاعت وی را در چشم ملت ایران عزیز کرده است».

افشارمنش با اشاره به بخشی از وصیتنامه این شهید بزرگوار که فرموده «خداوند توفیق دهد که ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم»، تصریح کرد: برای اینکه راه و هدف خود را در زندگی گم نکنیم، باید همواره یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

وی درباره اقدامات زیربنایی در کشور تصریح کرد: امروز در کشور کارهای بزرگی در حال انجام بوده که از جمله در شهرستان کهنوج چهار پروژه مهم با میلیاردها تومان اعتبار از جمله گازرسانی، طرح فاضلاب، معدن تیتانیوم و نیروگاه یک هزار مگاواتی در حال اجرا است.

افشارمنش در مورد سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: ایشان در سخنان خود اظهار داشتند «مشکلات دارای دو دلیل تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها است، اما نکته مهم این است که این مشکلات قابل رفع هستند».

وی درباره کشتار شیعیان پاکستان اذعان داشت: اخیراً به واسطه انفجارهای گسترده تعداد زیادی از شیعیان پاکستان به شهادت رسیدند که جا دارد، دولت پاکستان برای تأمین امنیت جمعیت شیعیان این کشور اقدام جدی انجام دهد.

انتهای پیام/800010/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول