اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خبر داد

واگذاری زمین برای احداث ساختمان‌های مقاوم روستایی در تکاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: زمین مورد نیاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث ساختمان‌های مقاوم روستایی در تکاب واگذار شده است.

واگذاری زمین برای احداث ساختمان‌های مقاوم روستایی در تکاب

علی پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌ غربی در راستای کمک به دیگر دستگاه‌های اجرایی در تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های متعدد در بخش‌های مختلف، زمین مورد نیاز دستگاه‌ها را با در نظر گرفتن شرایط، تأمین می‌کند.

وی با بیان این‌که در این راستا زمین‌هایی نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است، تصریح کرد: برای این منظور در روستاها نیز زمین مورد نیاز برای احداث اماکن روستایی مقاوم به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

پیرمرادی در ادامه با اشاره به واگذاری زمین به مساحت 130 هکتار در تکاب برای احداث مسکن مقاوم روستایی، افزود: این اقدام در راستای حمایت از روستاییان انجام گرفته است.

وی با بیان ‌این‌که واگذاری‌ها در سایر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی نیز انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: مقاوم‌‌سازی اماکن مسکونی در روستاها موضوعی است که مد نظر تمام دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

انتهای پیام/61001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول