اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

بقای انقلاب و ابهت نظام در جهان به برکت خون شهدا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: بقای انقلاب، ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگو شدن انقلاب در جهان به برکت خون شهدا است.

بقای انقلاب و ابهت نظام در جهان به برکت خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار خرم‌آبادی به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار دستاوردهای انقلاب را تشریح کردند و فرمودند، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که دشمنان با عصبانیت و سراسیمه علیه ملت ایران در حال توطئه‌چینی هستند، اما همیشه توطئه‌های دشمنان توسط ملت ایران به فرصت تبدیل شده است.

وی در ادامه به پیشرفت‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی همانند چراغ تابناکی بر همه عالم شعله انداخته و می‌درخشد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: برخی از گرانی‌های امروز مربوط به تحریم است، اما بخش زیادی از این گرانی‌ها به مدیریت‌های داخلی برمی‌گردد که مقام معظم رهبری برای حل این مشکل به مسئولان تذکر داده است.

وی به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ما، نسل ما، عصر ما و عصرهای آینده کشور مدیون خون شهدا است.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا یادآور شد: احیاء، عظمت اسلام، بقای انقلاب، ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگو شدن انقلاب در جهان به برکت خون شهدا است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: یاد و خاطره شهدا نباید هیچ‌گاه از ذهن ما خارج شود، زیرا رسالت ما این است که یاد، نام و راه شهدا را زنده نگه داریم.

وی به انقلاب بحرین اشاره کرد و گفت: مردم مسلمان بحرین در دور مبارزه جدید خود به نظر می‌رسد که با جدیت قیام خود را ادامه می‌دهند.

متقی‌نیا ضمن محکوم کردن به شهادت رساندن شیعیان پاکستان گفت: این گونه ترورها نشانه خواری و پستی دشمنان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد به هفته درخت‌کاری اشاره کرد و گفت: متاسفانه در لرستان تخریب جنگل‌ها به یک فاجعه تبدیل شده که امیدواریم مسئولان در این زمینه اقدام تاثیرگذاری انجام دهند.

وی افزود: گیاه و درخت برای هر موجود زنده مایه احیا و آبادانی است.

حجت الاسلام متقی‌نیا در ادامه به بحث نظارت بر قیمت‌های بازار اشاره کرد و گفت: مسئولان باید نظارت بیشتری بر واحدهای صنفی داشته باشند و با گران فروشان برخورد جدی کنند.

وی به مهمانوازی لرستان اشاره کرد و گفت: ما در لرستان یک میراثی به نام مهمانوازی داریم که باید آن را حفظ کنیم.

متقی‌نیا از مسئولان خواست تا نمایشگاه‌های کوچکتری برای مناطق محروم در سطح لرستان ایجاد کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: در شب چهارشنبه آخر سال خانواده‌ها باید مواظب فرزندان خود باشند که مبادا مشکلی برای آن ها به وجود بیاید.

وی افزود: همه وظیفه دارند، در این شب نهایت همکاری را با نیروهای انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول