اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار پتروشیمی و مهرام امروز مجدداً تکرار می‌شود

همه چیز آروم بود / ترقه کار را خراب کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: دیدار این تیم و مهرام امروز برگزار می‌شود.

همه چیز آروم بود / ترقه کار را خراب کرد

هوشنگ مرمزی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام (ره) اظهار کرد: بازی نخست از مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته بین تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در بندر امام نیمه تمام ماند.

وی افزود: در حالی که سه دقیقه به پایان نیمه نخست این دیدار باقی مانده بود پرتاب ترقه از سوی یکی از تماشاگران که منجر به مصدومیت جزئی یکی از بازیکنان مهرام شد موجب توقف بازی شد.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام ادامه داد: پس از شور و مشورت ناظر مسابقه و مسئولان حاضر در سالن تصمیم به تعطیلی و نیمه تمام ماندن این دیدار گرفته شده است.

مرمزی‌زاده تصریح کرد: براساس نظر مسئولان برگزاری قرار است این دیدار امروز و از ساعت 16 در بندر امام مجدداً برگزار شود.

وی اضافه کرد: نیمه تمام ماندن این دیدار در واقع به ضرر پتروشیمی بندر امام بود چراکه ما تا قبل از این اتفاق از حریف تهرانی خود پیش بودیم.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان‌کرد: متاسفانه اقدام یک تماشاگرنما در پرتاب ترقه به داخل زمین منجر به نیمه تمام ماندن بازی شد.

مرمزی‌زاده افزود: دیدار امروز تیم‌های پتروشیمی و مهرام قرار است با حضور 700 تماشاگر برگزار شود.

وی گفت: دیدار دوم دو تیم نیز عصر فردا برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام ادامه داد: دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت پنج بازی انجام می‌شود و تیمی که بتواند سه مسابقه را به سود خود به پایان برساند قهرمان لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت آمادگی تیم پتروشیمی بندر امام در این دیدار تصریح کرد: تیم ما از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان با آمادگی کامل و انگیزه بالایی به قهرمانی در این فصل می‌اندیشند.

مرمزی‌زاده گفت: البته مهرام هم تیم بسیار با کیفیت بالایی است که سابقه چهار قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در آسیا را دارد و قطعاً بازی با این تیم نفس‌گیر و حساس خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول