اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

پروژه روغن‌کشی در سوادکوه مشکل سرمایه در گردش دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی برای پروژه روغن‌کشی سوادکوه گفت: 100 میلیارد تومان به قیمت روز برای این واحد تولیدی بزرگ هزینه شده است اما، مشکل سرمایه در گردش دارد.

پروژه روغن‌کشی در سوادکوه مشکل سرمایه در گردش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری پیش از ظهر امروز در جمع فعالان صنایع معدنی با اشاره به اینکه بحث‌های کارشناسی کارشناسان در همایش‌های تخصصی توسط رسانه‌ها در برابر هم قرار نگیرد، گفت: بحث‌های کارشناسی و تخصصی در جلساتی با حضور کارشناسان بررسی شود و با نگاه تخصصی و بررسی جوانب اجتماعی و همه جانبه آن تعیین و سپس رسانه‌ای شود.

وی با اشاره به وجود توانمندی‌های مختلف معدنی در سوادکوه به لزوم استفاده بهینه از آن تاکید کرد و افزود: در دنیا بین صنعت، محیط زیست و منابع طبیعی آشتی برقرار شده است و ما هم باید در همین مسیر گام بر داریم.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه نمی‌دانم مانع راه‌اندازی کک‌سازی سوادکوه کجا است، خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، وزیر و معاونان وزیر برای راه‌اندازی کک‌سازی به سوادکوه آمده‌اند ولی هنوز شاهد راه‌اندازی آن نشده‌ایم.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور وزیر جهاد و مسئولان کشوری و استانی برای پروژه روغن‌کشی سوادکوه یادآور شد: 100 میلیارد تومان به قیمت روز برای این واحد تولیدی بزرگ هزینه شده است و مشکل سرمایه در گردش دارد و نگرانم در سال‌های آینده به عنوان موزه از آن بازدید شود.

وی با شجاعانه توصیف‌کردن تصمیم دولت نهم برای برداشتن قفل پوسیده غیرصنعتی شدن مازندران، گفت: معادن و صنایع باید استفاده، احیاء و حفظ شوند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول