اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل مردمی اهدا عضو بابل:

نخستین تشکل مردمی اهدا عضو مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل مردمی اهدا عضو بابل گفت: نخستین تشکل مردمی اهدا عضو مازندران از سوی واحد اعضاء پیوند دانشگاه علوم پزشکی بابل در این شهرستان را‌ه‌اندازی شد.

نخستین تشکل مردمی اهدا عضو مازندران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسن حسن نتاج ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی نخستین تشکل مردمی اهدا عضو مازندران در بابل اظهار داشت: ممکن است بعضی حوادث برای انسان بسیار سنگین و خسارت بار باشد ولی به مرور زمان چهره خوبی را به خود می‌گیرد و این امر سبب شده با وجودی که در زمان امام حسین(ع) در صحنه نبودیم اما بعد از گذشت یک هزار و 400 سال فداکاری و ایثار آن حضرت ،خاندان و یارانش برای ما به نحوی تداعی شود که گویی خود حضور داشتیم.

حسن نتاج بیان داشت: در جامعه تکنولوژی امروز که همه دچار روزمره‌گی هستند کسانی وجود دارند که در بالاترین درجه، ایثار و فداکاری می کنند.

وی اذعان داشت: حضور رزمندگان ما در جبهه زیباترین جلوه ایثار و فداکاری بود که ما در جامعه خود لمس کردیم و امروز نیز عد‌ه‌ای با ایثار وفداکاری، اعضاء عزیزان خود برای کمک به همنوع خود اهدا می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: این ایثار یکی از سخت ترین نوع ایثار است چرا که فرد تصمیم می‌گیرد تمام وجود خود را به دیگری هدیه کند.

نتاج اذعان داشت: این تشکل نیازمند فرهنگ‌سازی از سوی خانواده‌های اهداگر عضو است زیرا این خانواده‌ها به دلیل همدردی می‌توانند پل ارتباطی بین تشکل و اهداگران اعضا باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف این تشکل ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است تا در جامعه فراموش نشود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچ گاه در جامعه اتفاق ناگواری را شاهد نباشیم اما اگر افتاد به کمک این تشکل بتوانیم از درد و آلام عده‌ای بکاهیم.

 انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول