اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

دولت و مجلس برای حل مشکل گرانی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردل گفت: دولت و مجلس باید برای حل مشکل گرانی نشست‌های مستمر بیشتری برگزار کنند.

دولت و مجلس برای حل مشکل گرانی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردل که در مسجد حضرت ابوالفضل این شهر برگزار شد، به دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به فرارسیدن سال جدید و تقاضای بیشتر مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز وسوسه‌های شیطان برای گرانی و تورم در جامعه بیشتر می‌شود که مردم باید با پناه بردن به خدا از وسوسه‌های شیطان دوری کنند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات گرانی تاکید ویژه داشتند که در این راستا باید با تعامل و همکاری یکدیگدیگر و برگزاری نشست‌های مستمر میان دولت و مجلس در مسیر برطرف کردن این مشکلات حرکت کنیم.

امام جمعه اردل با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: شهرستان اردل با توجه به وسعت خود پوشش گیاهی اندکی دارد که مردم باید در حفظ و نگهداری این سرمایه ملی برای امروز و نثل آینده کوشا باشند و هر کدام از آن‌ها در جهت کمک به سرسبزی منابع ملی یک نهال غرص کنند.

این مسئول با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: مردم باید نسبت به این عادت بد بیشتر تامل کنند و سلامتی خود و جامعه را به خطر نیندازند و آرامش و امنیت را از مردم و جامعه سلب نکنند.

وی با بیان اینکه مردم سبد خرید پایان سال خود را باید در حد نیاز تهیه کنند، اذعان داشت: اصناف نیز باید در این زمینه انصاف را رعایت کنند و از گرانفروشی در بازار شب عید خودداری کنند.

انتهای پیام/68001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول