اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

پیام تسلیت رئیس جمهور برای چاوز افراطی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین گفت: پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا بسیار افراطی بود.

پیام تسلیت رئیس جمهور برای چاوز افراطی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی این شهر برگزار شد، با اشاره به قضاوت‌های افراطی در خصوص درگذشت هوگو چاوز اظهار داشت: پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا بسیار افراطی بود.

وی با بیان اینکه هوگو چاوز شخص ایده‌آلی برای جمهوری اسلامی نبود، تصریح کرد: امیدواریم کسی که ونزوئلا را در دست می‌گیرد روحیه آمریکاستیزی و همراهی با ملت مستضعف را داشته باشد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سالروز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی افزود: این مرد بزرگ تمام دغدغه‌هایش مبارزه با استبداد سلاطین پادشاهان در کشورهای اسلامی، مقابله با جهل و بی‌خبری مسلمانان نسبت به شرایط روز، مبارزه با نفوذ خرافات در اعتقادات مردم و نفوذ استعمار در کشورهای اسلامی، مقابله با استبداد داخلی، بازگشت مردم به اسلام ناب و ایمان و اعتقاد به مکتب اسلام و اتحاد امت‌های اسلامی در تمام کشورهای اسلامی بود.

عابدینی با بیان اینکه سید جمال‌الدین اسدآبادی تلاش بسیاری در راستای نشر و گسترش اسلام انجام داد، اذعان داشت: ایشان اقدامات بسیاری در راستای گسترش اسلام در کشورهای مصر، هند، بلاد عثمانی، عراق، ایران و حتی فرانسه به انجام رسانیدند و شاگردانی همچون محمد عبده را پرورش دادند.

این مسئول با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان خبرگان ملت تصریح کرد: معظم‌له در این دیدار فرمودند که «مردم با همه تحریم‌ها و مشکلات معیشتی باز حضور بی‌نظیری در راهپیمایی 22 بهمن ماه داشتند و با این حضور پاسخ بدخواهان نظام را دادند» که امیدواریم مردم همانند حضور چشم‌گیر خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، در انتخابات ریاست جمهوری نیز پرشورتر از دوره‌های گذشته شرکت کنند و پاسخ یاوه‌گویان را بار دیگر بدهند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به مشکلات اقتصادی ابراز داشت: باید مسئولان و مردم برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند و توده‌های مردم باید صبر و شکیبایی داشته باشند و اصناف و بازاریان نیز انصاف و عدالت را رعایت کنند تا از این مرحله سخت عبور کنیم.

عابدینی با اشاره به تحریم‌ها گفت: خود غربی‌ها از این تحریم‌ها بیشتر آسیب دیده‌اند و باید ما از این تحریم‌ها به عنوان فرصت استفاده‌ کنیم.

انتهای پیام/77003/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول