اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه:

افزایش تحریم‌ها ارادت مردم به انقلاب را بیشتر کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه با اشاره به بحران‌های مالی آمریکا، تحریم‌های امروز علیه ایران را نشان از زبونی دشمن دانست و گفت: افزایش تحریم‌ها ارادت مردم به انقلاب را بیشتر کرده است.

افزایش تحریم‌ها ارادت مردم به انقلاب را بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سامان کریمی ظهر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و 222 شهید گروه 43 مهندسی امام علی (ع) و 728 شهید گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در ملایر با اشاره به مقام و منزلت شهدا در قرآن کریم اظهار داشت: شهدا امامزادگان عشقند و ما هرگز نمی‌توانیم مقام شهدا را آن طور که شایسته است درک کنیم.

وی با اشاره به گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از همان ابتدای انقلاب تا به امروز دشمنان لحظه‌ای از ضربه زدن به ما درنگ نکرده‌اند و در این راستا ملت ایران در برابر تهدیدات و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان ایستاده است.

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه کشور خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله توانمندی‌های نظامی دشمن چندین برابر ملت ایران بود؛ اما توکل بر خدا، تمسک به ائمه (ع) و ولایت‌مداری بود که در میادین جنگ باعث پیروزی رزمندگان ما شد.

وی، آسایش و امنیت امروز کشور را حاصل خلوص، صداقت شهدا و ایثارگری‌هایشان در دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: شهدا خالصانه با لبیک به ندای رهبر و بدون هیچ چشمداشتی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.

کریمی با بیان اینکه امروز نظام با چالش‌هایی که دشمنان به وجود آورده‌اند، مواجه است، عنوان کرد: این امنیت و آسایشی که با این همه تحریم و تهدید در کشور ما حاکم است از حرکت مردم و خانواده‌های شهدا در مسیر خلوص و صداقت و ولایت ایجاد شده که از امام و شهدا به یادگار مانده است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان بر خلوص نیت و کار برای خدا تأکید کرد و افزود: کسانی که با ادعا و سر و صدا انجام یک کار را تبلیغاتی کرده و اگر کارشان به گوش بقیه نرسد، گلایه می‌کنند؛ هدفشان خدا نیست.

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه کشور ابراز داشت: ما در دوران انقلاب بیش از 220 هزار شهید دادیم و برکت خون شهدا امروز انقلاب اسلامی ما را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیچ تاریخی دشمنان اذعان داشت: بیداری مردم منطقه و ناکارآمدی دشمن در این مسیر ویژگی این پیچ تاریخی است و امروز دشمن در بدترین وضعیت به سر می‌برد.

کریمی با اشاره به بحران‌های مالی آمریکا، تحریم‌های امروز علیه ملت ایران را نشانه ضعف و زبونی دشمن برشمرد و افزود: هر چه تحریم‌ها بیشتر شود، ارادت مردم به انقلاب بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: امروز ملت ایران حفاظت از نظام را مانند جان و ناموس خود می‌دانند و این را در حماسه‌های بزرگی چون 9 دی و حماسه 22 بهمن ثابت کرده است.

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه کشور، حضور ملت ایران را در صحنه‌های مختلف معجزه الهی و نشانه بصیرت و شعور انقلابی مردم برشمرد و گفت: هدف همه ما زنده نگه داشتن خط و راه و امام شهدا است.

وی در پایان با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، بخشی از گرانی‌ها مربوط به تحریم‌ها و برخی نیز مربوط به بی‌تدبیری‌های درونی برخی مسئولان کشور است که امیدواریم مسئولان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات مردم را نیز تا حدودی رفع و از التهابات داخلی و روانی کم کنند.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول