اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حمایت از تولید ملی مولفه‌ اصلی عبور از تحریم‏‎های اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح الگوی مصرف، تقویت روحیه خودباوری، توجه جدی به تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از مولفه‌های اصلی در عبور از تحریم‌‏های اقتصادی به شمار می‌رود.

حمایت از تولید ملی مولفه‌ اصلی عبور از تحریم‏‎های اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در همایش بصیرت خانواده‌های کارکنان تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن بهار طبیعت، و رسم نیکوی خانه تکانی بین خانواده‌های ایرانی لازم است تا از این فرصت برای خانه تکانی دلهایمان نیز بهره ببریم.

این مسئول در ادامه با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی افزود: خانواده‌ها پرچم داران مبارزه و استقامت در برابر استکبار هستند.

سرافراز بیان داشت: ملت بابصیرت ایران اسلامی، پیش از این نیز در آزمون‌های سخت گذشته با سربلندی در مقابل تهدیدات نظامی، فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی دشمن ایستادگی کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با برشمردن الزامات اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: اصلاح الگوی مصرف، تقویت روحیه خودباوری، توجه جدی به تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از مولفه‌های اصلی در عبور از تحریم‌‏های اقتصادی به شمار می‌رود.

وی کنترل مصرف را یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و بیان داشت: دنیای غرب به این نتیجه رسیده که می‌تواند از طریق اقتصاد ما را به تسلیم واگذارد و با ادامه فشار اقتصادی مشروعیت مردمی را از نظام سلب کند.

این مسئول ادامه داد: وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داده و مردم نسبت به آنکه معیشت آنان چگونه باشد و چگونه رقم بخورد حساسیت دارند،‌ بنابراین نظام سلطه جهانی سعی می‌کند با اقداماتی که در حیطه اقتصادی انجام می‌دهد مردم را نسبت به مشروعیت نظام ناامید کند.

سرافراز با بیان اینکه نظام سلطه انواع مختلف بحران‌‌ها را برای جامعه ایجاد کرده تأکید کرد: بحران قیمت‌ها و اشتغال ناظر به همین مسئله است، مردم نمی‌پذیرند که تحت‌الشعاع قرار گرفته و راه مقابله با این بحران‌ها این است که همین مردم در صحنه حاضر شوند و مقاومت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول