اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه بیرجند:

تحریم‌ها نتیجه‌ای ندارد/ رشد علمی ایران فزاینده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند گفت: تحریم‌ها و فشارها علیه ایران نتیجه‌ای در بر ندارد و رشد علمی ایران روزبه‌روز در حال افزایش است.

تحریم‌ها نتیجه‌ای ندارد/ رشد علمی ایران فزاینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده فنی و مهندسی فردوس اظهار کرد: امروز رتبه‌های علمی و جهانی جوانان ایرانی چشم همه جهانیان را به خود خیره کرده است.

وی افزود: دشمن به دنبال دین‌زدایی و علم‌زدایی در دانشگاه‌های ایران است چرا که زیرساخت‌های صنعتی ما برخاسته از دانشگاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بیرجند تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که تحریم‌ها و فشارها علیه ایران نتیجه‌ای در بر ندارد و رشد علمی ایران رو به افزایش و ایران در حال الگو شدن در سطح جهان است.

جعفری فضای دانشگاه‌های ایران را با همه شیطنت‌های دشمنان مطلوب دانست و یادآور شد: فضای فرهنگی و دینی دانشگاه‌های کشور بسیار مساعد است بنابراین دشمنان برای تخریب این فضای مطلوب برنامه‌ریزی زیادی کرده‌اند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: تلاش‌های معنوی خود را همچون تلاش‌های فرهنگی و علمی زیاد کنید و بسیار مراقب باشید که غفلت به عنوان روزنه امیدی برای دشمنان است.

توسعه دانشگاه بیرجند همه جانبه است

فرماندار فردوس نیز در ادامه این جلسه گفت: توسعه دانشگاه بیرجند در سطح خراسان جنوبی همه جانبه است و همه شهرستان‌های استان از جریان فرهنگی این دانشگاه برخوردار هستند.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: دانشگاه عامل تحول و توسعه همه جانبه در هر منطقه است و جریان فرهنگ در دانشگاه منشأ و منبعی دارد که این منبع دینی و فرهنگی است.

افزایش 2.5 برابری پذیرش دانشجو

رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس از افزایش 2.5 برابری پذیرش دانشجو در این دانشکده خبر داد و تصریح کرد: افزایش چهار رشته تحصیلی در سال تحصیلی جاری، موفقیت 90 درصدی دانشجویان در آزمون کارشناسی ناپیوسته، جذب هیئت علمی دکترا و تکمیل آزمایشگاه را از جمله فعالیت‌های دانشکده فنی و مهندسی فردوس در سال جاری عنوان کرد.

علی زال حسینی همچنین از آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 270 نفر در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: فاز نخست این خوابگاه مهر‌ماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در این مراسم از دانشجویان برتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.

انتهای پیام/69007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول