اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 اسفندماه در اسدآباد صورت می‌گیرد

برگزاری کنگره بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: 19 اسفندماه امسال کنگره بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند بعد‌از‌ظهر امروز در ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سید جمال‌‌‌الدین اسدآبادی با تأکید بر لزوم شناساندن شخصیت برجسته و جهانی سید جمال‌الدین به جهانیان، اظهار کرد: سید جمال‌الدین اسدآبادی به عنوان بیدارگر مشرق‌زمین افتخار کشور است چرا که با بصیرت و شجاعت خود اقدامات بزرگی را در تاریخ اسلام و ایران به یادگار گذاشت.

وی تصریح کرد: باید مردم را با زندگی، اقدامات و مبارزات انقلابی این شخصیت بزرگ آشنا کنیم.

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه کنگره سید جمال‌الدین اسدآبادی در 19 اسفندماه امسال برگزار می‌شود، افزود: این کنگره با حضور مسئولان و مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود و سخنران اصلی آن رئیس قوه مقننه است.

وی برگزاری کنگره بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی را نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی دانست و گفت: اثبات هویت و ایرانی بودن شخصیت سید جمال‌ یکی از اهداف بزرگ این کنگره است چرا که هویت یک کشور و ملت را تاریخ آن کشور نشان می‌دهد.

عبدکوند اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌ها بیاد با نصب بنرهای تبلیغاتی نسبت به تزئینات سطح شهر در ایام برگزاری کنگره اقدام کنند.

علی صفری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد نیز از برپایی نمایشگاهی از اسناد تاریخی سید جمال‌الدین اسدآبادی، پایان‌نامه‌ها و مقالات با موضوع این شخصیت فرهیخته خبر داد.

انتهای پیام/89008/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول