اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

پیام رئیس جمهور برای درگذشت چاوز دل مراجع را به درد آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساری با بیان اینکه پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت چاوز دل مراجع را به درد آورد، گفت: شما رئیس جمهور مملکت اسلامی هستید و باید مراقب بیان، گفتار و رفتارتان باشید.

پیام رئیس جمهور برای درگذشت چاوز دل مراجع را به درد آورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در ساری با تاکید بر رعایت تقوا در جامعه اسلامی اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه ناشی از عدم تقوا الهی توسط افراد جامعه است.

وی با اشاره به برخی گرفتاری‌های موجود دنیوی تصریح کرد: بیشترین گرفتاری حال حاضر دنیا، نداشتن تقوا است.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران اضافه کرد: اگر تقوای الهی در جامعه حاکم شود شاهد دزدی، اختلاس، تقلب، دورویی، دروغگویی و دیگر مشکلات در جامعه نخواهیم بود.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به روز 18 اسفند و روز تاسیس بنیاد شهید توسط امام خمینی(ره) یادآور شد: مسئولان باید نسبت به شهدا و ترویج فرهنگ شهادت پیشگام باشند.

وی در ادامه با انتقاد از پیامی که رئیس جمهور برای چاوز صادر کرد، بیان داشت: پیام رئیس جمهور برای چاوز دل مراجع را به درد آورد.

طبرسی خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: شما رئیس جمهور مملکت اسلامی هستید و در بیان، گفتار و رفتار باید مراقب باشید.

وی با اعلام اینکه مردم در حال حاضر از گرانی و نابسامانی موجود در بازار گلایه دارند و این پیام رئیس جمهور نیز فوق مصیبت است و درد و رنج مردم را زیاد کرد، گفت: کسی نسبت به حضور شما در مراسم تشیع جنازه اعتراضی ندارد ولی رفتار پیام شما باعث رنج مردم شد.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به حساسیت رهبر انقلاب نسبت به معیشت مردم بیان داشت: رهبر انقلاب در سخنانانش بیان فرمودند که منتظر دریافت گزارش از طرف مسئولان درباره بازار هستم.

وی ادامه داد: برخی‌ها تحریم را بهانه قرار دادند و سوء مدیریت نیز در جامعه نیز بر مشکلات مردم افزوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به بخشی از جلسات مجلس خبرگان بیان داشت: خبرگان در طی دو روز اجلاس، گرفتاری‌های سیاسی، اجتماعی ایران و جهان را بررسی کرد و بعد از دو روز بیانیه‌ای بسیار ارزشمندی را ارائه کرد.

وی در ادامه به موضوع کشتار مردم بی‌دفاع سوریه اشاره کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه حل منقاشات است، استکبار در سوریه پول می‌دهد که مردم بی‌دفاع و مظلوم را از بین ببرد.

طبرسی ادامه داد: آدم‌کشان بی‌دین پس از ارتکاب جرم و جنایات در سوریه ندای دفاع از حقوق بشر و دفاع از مظلومیت سر می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر بساط استکبار از سرزمین‌های اسلامی برچیده شود، امنیت در مملکت‌های اسلامی حاکم می‌شود.

امام جمعه ساری در ادامه به اهمیت نقش ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیتی که امروز در ایران اسلامی حاکم است به برکت ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: اگر ولایت فقیه در جامعه حضور نداشت مردم ایران نیز وضع مشخصی نداشتند.

طبرسی ادامه داد: اگر بیداری اسلامی که در جامعه شکل گرفت ولایت فقیه داشت به روز سیاهی که الان دچار است گرفتار نمی‌شد.

وی با اشاره به جمعیت یک‌ میلیارد نفری مسلمانان در جهان بیان داشت: جامعه جهان اسلام به لحاظ ثروت و انرژی در جهان غنی است و نبود وحدت باعث رنج مسلمانان شده است.

امام جمعه ساری در ادامه به دیدارش در حاشیه جلسه مجمع سالانه خبرگان با رئیس رسانه ملی اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار به ضرغامی گفتم که از ادامه ساخت سریال نقی و پایتخت صرف‌نظر کند.

وی ادامه داد: رئیس رسانه ملی به من گفت؛ با مجمع نمایندگان مازندران در این ارتباط صحبت کردم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: معتقدم دست اندرکاران تلویزیون به کارهای هنری تسلط ندارند، هنرمندان رادیو در رسالت‌شان موفق‌تر عمل کردند.

انتهای پیام/86004/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول