اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قروه و دهگلان در مجلس:

بانک‌ها با درک شرایط کشور از تحمیل فشار بر مردم پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: نماینده قروه و دهگلان در مجلس گفت: مردم در حال پرداخت هزینه برای حمایت از انقلاب هستند و بانک‌ها باید با درک شرایط کشور از تحمیل فشار مضاعف بر مردم پرهیز کنند.

بانک‌ها با درک شرایط کشور از تحمیل فشار بر مردم پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حامد قادرمرزی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان که در مسجد جامع روستای نیاز برگزار شد، اظهار کرد: مکاتبات برای احداث راه ارتباطی روستای شادبلاغی با وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان انجام شده است اما به دلیل بالا بودن هزینه احداث این جاده احتیاج به اعتبارات جهشی دارد.

وی ضمن انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در شرایط خاص کنونی کشور گفت: بانک‌ها باید با لحاظ شرایط تحریم‌ و توطئه علیه نظام توسط قدرت‌های استکباری تمام توان خود را برای تعامل سازنده با مردم به‌کار گیرند.

وی افزود: در حالی که مردم مشغول پرداخت هزینه برای حمایت از انقلاب و نظام هستند بانک‌ها باید با درک شرایط، از تحمیل فشار مضاعف بر مردم پرهیز کرده و در مسائلی چون بازپرداخت تسهیلات بیشتر از گذشته با شهروندان همکاری کنند..

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان دهگلان را نامطلوب ارزیابی کرد و خواستار رسیدگی به این وضعیت توسط مخابرات شد.

وی با بیان اینکه در بعضی از روستا‌های شهرستان  دهگلان دکل‌گذاری تلفن همراه هنوز انجام نشده است افزود: از جمله مطالبات روستائیان در شهرستان دهگلان حل مشکل آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه از سوی شرکت مخابرات است و مخابرات هم وظیفه دارد به این خواسته برحق پاسخ دهد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود از مسئولان اجرایی تنظیم بازار خواست شیوه توزیع برنج تعاونی را اصلاح کنند و توزیع برنج در مناطق روستایی را براساس جمعیت و با همکاری شوراها و دهیاران انجام دهند.

گفتنی است طی هفته‌های گذشته این چندمین بار است که نمایندگان مجلس و فرمانداران از عملکرد بانک‌ها انتقاد می‌کنند اما ظاهراً گوش مدیران بانک‌های استان بدهکار این توصیه‌ها و تذکرات نیست.

انتهای پیام/79013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول