اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد

به‌کارگیری محافظ توسط بانک‌ها

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس، بر به‌کارگیری محافظ توسط بانک‌ها به منظور ارتقای امنیت آن‌ها تاکید کرد.

به‌کارگیری محافظ توسط بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان در همایش تعامل با بانک‌ها، موسسه‌های مالی و اعتباری با پلیس اظهار داشت: امنیت یک مقوله چند بعدی است که همگان در آن نقش دارند و توسعه هر جامعه نیز در گروه امنیت پایدار است.

وی ادامه داد: در تعریف امنیت از منظر عمومی، ممکن است هرکس در حوزه کاری خود تعابیر خاص و مختلفی از داشته باشد، به همین دلیل متولیان تامین و حفظ آن با مولفه‌های گوناگون مواجه هستند.

این مسئول تصریح کرد: پلیس در جمهوری اسلامی خود را موظف به ایجاد امنیت پایدار برای مردم می‌داند و در نیروی انتظامی فارس نیز ما این مهم را مانند سایر واجبات برای خود تکلیف می‌دانیم.

فرمانده انتظامی فارس گفت:‌ در اجرای اوامر ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب، در تامین امنیت پایدار برای هم‌وطنان، تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و از جان خود برای توسعه و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم.

سجادیان تصریح کرد: چه افتخاری بزرگ‌تر از اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، تلاشگران عرصه امنیت مردم، مجاهدان فی‌سبیل‌الله و به تعبیر قرآن کریم شهدای این عرصه نیز رستگارانند.

وی در ادامه سخنان خود از بانک‌ها به عنوان امین مردم در واگذاری مال خود به آنها یاد کرد و گفت:‌ لازم است برای پاسخگویی به این اعتماد و در راستای ایجاد امنیت شهروندان و مشتریان، بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری مولفه‌های امنیتی تعیین شده را رعایت کنند.

وی با اولویت‌بندی مولفه‌های امنیتی بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری، داشتن محافظ را نخستین و مجهز شدن به دوربین‌های امنیتی را دومین مولفه مهم این اماکن دانست و خاطرنشان کرد: از این پس به بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری که 24 مولفه امنیتی را رعایت نکرده باشند، اجازه فعالیت نمی‌دهیم.

فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر بالابردن هزینه جرم اضافه کرد: بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری با رعایت مولفه‌های امنیتی می‌توانند با بالابردن هزینه جرم، عرصه را بر مجرمان تنگ و در ایجاد و احساس امنیت برای شهروندان پلیس را یاری کنند.

سجادیان هماهنگی ایجاد شده بین بانک‌ها، شرکت انتظام و پلیس را سه ضلع مثلث ایجاد امنیت برای بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری دانست و گفت: استفاده از محافظان بانک‌ها توسط شرکت انتظام زیر نظر پلیس، می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد امنیت و اشتغال در جامعه داشته باشد.

در ادامه سرپرست بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری این استان، ضمن استقبال از اقدامات پلیس فارس، نظرات خود را در زمینه گسترش تعامل با پلیس مطرح و پس از طرح سئوالاتی در این مورد توسط آنان، پاسخ‌های مناسب توسط سجادیان به این مسئولان داده شد.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول