اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

استقرار 150 پایگاه‌ جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در جشن نیکوکاری 150 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت می‌کنند.

استقرار 150 پایگاه‌ جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ، احمد جعفری نسب صبح امروز در آئین جشن نیکوکاری در تنگستان اظهار داشت: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سعادتی بزرگ است که مردم ما با دید بلندی که دارند همواره در زمان‌های مختلف نشان داده‌اند در زمینه کمک به محرومین و نیازمندان به خصوص در ایام نوروز از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

فرماندار تنگستان با تاکید بر خدمت‌رسانی بی‌منت کمیته امداد به مردم و محرومین یاد‌آور شد: آثار خدمت به مردم در زندگی دنیوی و شخصی افراد به خوبی پیداست و یکی از آثار این امر محبوبیت و آبرومندی نیکوکاران بی‌ادعاست.

جعفری نسب افزود: هفته نیکوکاری فرصتی مناسب برای کمک به اقشار محروم در جامعه است که با حضور مردم و مدد و یاری رساندن آنان این هفته ماندگار خواهد ماند.

وی از همه مردم خواست تا با حضور چشمگیر خود در هفته نیکوکاری به یاری مستضعفان و همنوعان خود حاضر شوند.

سید محمدصادق هاشمی مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این آئین گفت: مردم ولایتمدار شهرستان تنگستان همه ساله در جشن احسان و نیکوکاری به بهترین شکل به یاری مردم نیازمند می‌پردازند و امسال نیز قطعا در این جشن حضوری باشکوه و فعال خواهند داشت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در آستانه سال نو امید است همه در حمایت از مستمندان و نیازمندان واقعی جامعه کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

سمیری مسئول کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنگستان نیز در سخنانی گفت: در جشن نیکوکاری امسال، 150 پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در شهر و روستاهای تنگستان فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/66004/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول