اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال کشور صورت گرفت:

پیروزی منصوری قرچک در برابر تیم فوتسال راه ساری

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در حضور تماشاگران ساروی مقابل راه ساری به پیروزی دست یافت.

پیروزی منصوری قرچک در برابر تیم فوتسال راه ساری

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم شهید منصوری قرچک موفق شد شامگاه امروز در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مقابل میزبان خود راه ساری به پیروزی چهار بر دو دست یابد.

بازیکنان راه ساری در هر دو نیمه سوار بر بازی بودند و بارها موقعیت گلزنی خلق کردند که به جز در دو نوبت در موقعیت‌های دیگر ناکام بودند.

در این بازی بازیکنان راه ساری در طول بازی 16 موقعیت گل داشتند که از این تعداد دو موقعیت تبدیل به گل شد ولی بازیکنان شهید منصوری قرچک از شش موقعیت خود در طول بازی چهار بار موفق به گشودن دروازه راه ساری شدند.

در  این بازی بازیکنان جابر کیان‌نژاد در تیم راه ساری بارها توسط مرتضی عظیمایی، محمود لطفی، سعید بلباسی، یاسر ابراهیمی، احمد دستاران، امیرحسین رسولی و طاها مرتضوی موقعیت گلزنی خلق کردند که در تنها سعید بلباسی در دقیقه 18 و محمود لطفی در دقیقه 32 دو بار موفق به باز کردن دروازه شهید منصوری قرچک شدند.

در طرف مقابل بازیکنان رضا لک در تیم شهید منصوری قرچک با موقعیت‌های اندک خود دو بار توسط محمد طاهری در دقایق 2 و 38، اسماعیل وطن‌خواه در دقیقه 8 و میثم خیام در دقیقه 31 دروازه راه ساری را باز کردند.

این بازی که در حدود دو هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد قضاوت بازی بر عهده عبدالحمید باقری به عنوان سرداور اول بود که فقط به حمید نصیری بازیکن شهید منصوری قرچک کارت زرد نشان داد.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با این پیروزی 37 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید و در مقابل راه ساری با همان 23 امتیاز نهم است.

انتهای پیام/86005/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول