اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجدید میثاق نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های والای امام راحل

آیت‌الله مهدوی کنی: راه امام صراط مستقیم است/ صیانت از رهبری هدف اصلی مجلس خبرگان است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس خبرگان رهبری حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) را قدردانی از تلاش‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی در راستای زنده کردن اسلام عنوان کرد و گفت: راه امام همان صراط مستقیم است.

آیت‌الله مهدوی کنی: راه امام صراط مستقیم است/ صیانت از رهبری هدف اصلی مجلس خبرگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی ساعتی پیش در مراسم تجدید میثاق نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، راه امام خمینی (ره) را همان صراط مستقیم دانست و گفت: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره پیش روی ما و ملت غیور ایران اسلامی قرار دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از ادامه دادن راه معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری هر ساله با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می‌کنند و حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در این مکان مقدس به‌منظور قدردانی از تلاش‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در راستای زنده کردن اسلام و بخشیدن حیاتی دوباره به ملت‌های آزاده جهان مجاهدت کرد.

وی در ادامه از خداوند متعال علو درجات برای امام خمینی (ره) درخواست کرد و گفت: امیدواریم روح بلند امام خمینی (ره) با انبیاء و اولیاء محشور شود و حضرت ولی‌عصر (عج) با حضور در این مجلس و تجدید پیمان مجدت و ابراز ارادت ما به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خشنود شود و توجهات خاصه و دعا ایشان و دعاهای معمار کبیر انقلاب اسلامی شامل حال ما شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری صیانت از رهبری را هدف اصلی مجلس خبرگان رهبری خواند و تاکید کرد: باید در مجلس خبرگان رهبری به درستی به وظایف خود عمل کنیم و همان‌گونه که امام و شهدا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست کردند ما نیز وظیفه داریم از این انقلاب حفاظت کنیم.

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول