اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تئوری‌های راهبردی امام (ره) دعوای اصلی ما با غرب است / بمب اتم بهانه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تئوری پیشرفت و توسعه اخلاق امام (ره) گفت: دعوای غرب با ایران بر سر بمب اتم نیست، بلکه این تئوری راهبردی جمهوری اسلامی امام است که از صد‌ها بمب اتم برای آنها خطرناک‌تر است.

تئوری‌های راهبردی امام (ره) دعوای اصلی ما با غرب است / بمب اتم بهانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی هاشمی در همایش بیستمین سالروز تاسیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان اصفهان که در مجتمع اهل‌‌بیت (ع) برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وظیفه ما است، اما هر زمان از نظر مالی مشکلی پیش می‌آید این حمایت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ناگفته نماند وضعیت مادی کشور خوب است، اما برای درگیر نشدن در پیچ راه‌های دشمنان، رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان با درایت مدیریت می‌کنند.

مدیرکل گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سوی نهادهای مردمی تاکید کرد و بیان داشت: علاوه بر حمایت‌‌های وزارت ارشاد از کانون‌های مساجد، خود مسئولان نیز باید با هماهنگی و انسجام بیشتر مشکلات را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: استان اصفهان در امر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گام‌های بسیار خوبی برداشته و موفق‌تر از دیگر استان‌ها بوده و توانسته فعالیت‌های چشمگیری از خود نشان دهد.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح دنیا چنین وانمود شده است که برای پیشرفت و توسعه باید دین را از جامعه و زندگی اجتماعی مردم دور کرد، تاکید کرد: وانمود شده برای رسیدن به توسعه و پیشرفت و رسیدن به جامعه مدرن، باید دین‌گریزی توسعه یابد و آنچه امروز در عراق و سوریه می‌بینیم مولود این نظریه است.

وی با یک مثال در مورد دین‌گریزی اضافه کرد: رضا خان زمانی مقوله کشف حجاب را در ایران جا انداخت که وی با سفر به ترکیه و آشنایی با موازین توسعه‌یافتگی غرب، قصد چنین اقدامی را در سر پروراند.

مدیرکل گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان رهنمودهای امام خمینی(ره) تأکید کرد: امام خمینی‌(ره) با ارائه تئوری پیشرفت و توسعه به همراه توجه به اخلاق مدل جدیدی را به دنیا شناساند که این مقوله دعوای اصلی ما با دیگر کشورها است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای دیگر از پیشرفت‌های نظامی ایران به خوبی اطلاع دارند، اظهار کرد: دعوای آنها با ایران بر سر بمب اتم نیست، بلکه این تئوری راهبردی جمهوری اسلامی از صد‌ها بمب اتم برای آنها خطرناک‌تر است.

انتهای پیام/63007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول