اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) سپاه در شهرکرد

همایش راویان دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش راویان دفاع مقدس با حضور فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) سپاه در شهرکرد برگزار می‌شود.

همایش راویان دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر موسوی پیش ازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این همایش اظهار داشت: همایش راویان دفاع مقدس در راستای تقویت و توسعه آموزش راویان با حضور فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) سپاه شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش روز سه شنبه 22 اسفندماه با حضور 200 نفر از راویان دفاع مقدس از سپاه نواحی شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ و دانشجویی در شهرکرد برگزار می‎شود.

موسوی با اشاره به ایثارگری‌های مردم این استان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم این دیار هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: مجاهدت و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موجب افتخار جامعه ما بوده و مردم رشادت‌های این دلاور مردان عرصه جنگ را تحسین می‌کنند.

وی امنیت پایدار امروز جامعه را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستیم به برکت هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است.

این مسئول تصریح کرد: رشادت‌های بسیجیان و پشتیبانی مردم از رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی در تاریخ ایران و تمام کشورهای جهان بی‌سابقه است.

موسوی جنگ تحمیلی را جنگی جهانی علیه حکومت نوپای جمهوری اسلامی ایران نامید و اذعان داشت: بی‌شک الطاف الهی، رهبری مقتدرانه حضرت امام(ره) و ایمان بسیجیان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و هر روز برگی زرین بر تاریخ ملت ایران در دوران دفاع مقدس به نام کشورمان به ثبت رسید.

انتهای پیام/68001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول