اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسوه‌های بیدار / 18

هراسانیان: دفاع مقدس سندی هم‌جنس عاشورا است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر،‌ سرود و تواشیح سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس یک سند تاریخی هم‏تراز با عاشورا و جنگ‌های صدر اسلام است.

هراسانیان: دفاع مقدس سندی هم‌جنس عاشورا است

اسحاق هراسانیان امروز در حاشیه دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران در سمنان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: مهم‌ترین هدف سپاه به واسطه حضور در عرصه فرهنگ، ادب و هنر، تأثیرگذاری فوق‌العاده هنر در روح و روان انسان است.

وی افزود: امروزه دشمنان فعالیت‌های گسترده‌ای را برای از بین‌ بردن و کمرنگ کردن نظام جمهوری اسلامی و تغییر هویت انسان و ایجاد خلل در اذهان افراد جامعه انجام می‌دهند؛ بنابراین وجود چنین جشنواره‌هایی بسیار مهم، ضروری و تأثیرگذار است.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر،‌ سرود و تواشیح سپاه پاسداران تصریح کرد: عرصه هنر بسیار مهم است و دشمن سرمایه‌گذاری بسیار زیادی را انجام داده است تا بتواند نتیجه بگیرد و نقش سپاه در این عرصه این است که با هوشمندی، درایت و ولایت‌پذیری وارد عرصه شده تا پایه‌های انقلاب و آرمان‌های آن مستحکم‌تر شود.

هراسانیان با بیان این‌که دفاع مقدس یک سند تاریخی هم‌تراز با عاشورا و هم‌تراز با جنگ‌های صدر اسلام است، افزود: دفاع مقدس برای غنای روح همه انسان‌ها و آزادگان کفایت می‌کند بنابراین باید هنرمندانه به این موضوع بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در دومین جشنواره کشوری تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفکیک شش گروه سرود، شش گروه تئاتر و شش گروه تواشیح به مدت دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

مراسم اختتامیه نیز بعد از ظهر چهارشنبه 16 اسفند 91 با حضور میهمانان کشوری در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول