اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نور گفت: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به صورت ملموس به نسل آینده منتقل کنیم.

ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام عبدالرحمان باقرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان اظهار داشت: باید ارزش‌های دفاع مقدس را به صورت ملموس به نسل آینده منتقل کنیم.

وی ابراز داشت: وقتی ما در اماکن مقدسه به عنوان تبرک و درس گرفتن شرکت می‌کنیم، برای بارور شدن اندیشه‌ها است زیرا در سرزمین‌های مبارک همواره امواج برکت و رحمت در آنها جاری است.

امام جمعه نور تصریح کرد: حضور در مناطق راهیان نور همراهی با رزمندگان دوران دفاع است و این مکان‌ها فضای تقویت روحیه ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی است که از ثمرات اعزام راهیان نور هم همین است.

باقرزاده با تاکید بر اعزام افراد برای نخستین بار ابراز داشت: گر چه کیفیت مهم است اما در حد توان باید کمیت را هم افزایش داد.

فرمانده سپاه ناحیه نور نیز با اشاره به سهمیه یک‌هزار و 240 نفری این شهرستان ابراز داشت: هزینه اعزام این تعداد زائر بیش از 160 میلیون تومان است که تامین این هزینه برای سپاه مقدور نیست و ستاد پشتیبانی باید تمهیدات لازم را بیاندیشد.

ناصر توکلی با اشاره به اینکه راهیان نور بهترین مکان و فضا برای انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است، عنوان کرد: هدف ما کیفی‌سازی اعزام‌ها و اولویت در اعزام بار اولی‌ها است و برای این منظور نیاز است مصوبات جلسات اجرایی شود تا در اعزام و پس از آن با مشکلات مواجه نشویم.

وی بر دقت در چگونگی اعزام و مراقبت در مسیر راه تاکید کرد و افزود: در هر اتوبوس راوی، مسئول و مراقبان امنیتی حضور دارند و نکات و هشدارهای لازم را به شرکت‌کنندگان می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه نور همچنین از اعزام 220 زائر دانشجو خبر داد و افزود: افرادی که تمایل دارند با خودروهای شخصی و به صورت خانوادگی از مناطق راهیان نور بازدید کنند، می‌توانند با هماهنگی سپاه از امکانات در نظر گرفته در مناطق ذکر شده استفاده کنند.

انتهای پیام/86024/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول