اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در اردبیل صورت گرفت

فعالیت تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل از صدور نخستین مجوز تشکل مردم نهاد حوزه دفاع مقدس در اردبیل با عنوان « حماسه‌نگاران دفاع مقدس » خبر داد.

فعالیت تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم جعفری ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: پروانه فعالیت این سازمان در جهت اجرای اصل 138 قانون اساسی، مستند به آیین‌نامه اجرایی تأسیس و فعالیت سازمان‌های غیردولتی اسفندماه سال جاری صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این انجمن همچون سایر سازمان‌های غیردولتی فعال در استان در حدود وظایف و اختیارات مندرج در اساسنامه خود فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف انجمن حماسه‌نگاران دفاع مقدس عنوان کرد.

جعفری یادآور شد: فعالیت تشکل‌های مردمی می‌تواند زمینه توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس را در بطن جامعه فراهم کند و در این جهت باید چنین تشکل‌هایی مورد حمایت قرار گیرند.

این مسئول هویت‌بخشی به خبرنگاران و نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس، آگاهی بخشی درباره دفاع مقدس به اصحاب قلم و مطبوعات و ایجاد بستری مناسب برای بیان واقعیت‌های جبهه و جنگ و شناسایی خبرنگاران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس از اهداف تشکیل این انجمن عنوان کرد.

این مسئول عنوان کرد: ما در انتقال اصلی‌ترین مفاهیم جنگ هشت ساله که رزمندگان و ایثارگران ما خلق کردند به تلاش و جدیت خبرنگاران و اصحاب رسانه نیاز داریم چرا که انتقال این مفاهیم به نسل آینده می‌تواند برجستگی‌های نظام ما را بیشتر علنی کرده و هویتمان را به نمایش بگذارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل دوران دفاع مقدس را طلایی‌ترین ایام در معرفی اصیل‌ترین ارزش‌ها و پیام‌های ارزشی انقلاب اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: امروز برخی شیطنت‌ها را از سوی دست‌های خیانتکار داخلی و مزدوران خارجی مشاهده می‌کنیم که سعی می‌کنند چنین فرهنگ پرباری را زیر‌سئوال برده یا به انحراف بکشانند در حالی که در این حرکت قطعاً با ناکامی روبرو می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ی در پایان سخنان خود با بیان اینکه پنج دستگاه اجرایی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، استانداری، فرمانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکرد سمن‌ها را در استان نظارت می‌کنند خواستار همکاری آنها و سایر دستگاه‌های مرتبط در موفقیت هر چه بهتر فعالیت انجمن حماسه‌نگاران دفاع مقدس اردبیل شد.

انتهای پیام/62007/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول