اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 10 مدعی در قم

صعود کننده‌ها به نیمه نهایی والیبال کارکنان دولت مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم گفت: با انجام دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های والیبال کارکنان دولت چهره چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی این بازی‌ها مشخص شد.

صعود کننده‌ها به نیمه نهایی والیبال کارکنان دولت مشخص شدند

اسماعیل زند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: رقابت‌های رشته والیبال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم امسال با حضور 10 تیم قرعه کشی شد و تیم‌ها در مرحله نخست در دو گروه پنج تیمی قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: بازی‌های مرحله مقدماتی با انجام دیدارهای جذاب و تماشایی در سالن ورزشی محمدی کاشانی قم همراه بود و سرانجام چهار تیم آموزش و پرورش، شهرداری قم، شرکت برق و دانشگاه علوم پزشکی به نیمه نهایی رسیدند.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم افزود: بازی‌های مرحله نیمه نهایی روز شنبه دوازدهم اسفند ماه به انجام می‌رسد و طی آن ابتدا تیم آموزش و پرورش به مصاف شهرداری قم می‌رود و سپس تیم‌های شرکت توزیع نیروی برق و دانشگاه علوم پزشکی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی بیان داشت: این دوره از المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم با رقابت کارکنان دستگاه‌های دولتی در هشت رشته ورزشی به انجام می‌رسد و طی آن ورزشکاران شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

زند یادآور شد: این المپیاد در مقایسه با دوره‌های قبل با کیفیت بهتری در حال برگزاری است و این اتفاق موجب شده تا رقابت‌ها در رشته‌های مختلف از سطح کیفی بالاتر برخودار باشد و در رقابت مدعیان کسب عناوین برتر شاهد مسابقات جذابی باشیم.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم افزود: با توجه به استقبال قابل توجه ورزشکاران زن و مرد کارمند دستگاه‌های مختلف دولتی از این المپیاد، برنامه‌ریزی به شکلی انجام شد که این دوره در هشت رشته ورزشی به انجام برسد.

وی با تقدیر از حمایت‌های معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در امر برگزاری این رقابت‌ها در رشته‌های مختلف افزود: آقایان شرکت کننده در این المپیاد در رشته‌های دارت، پینگ پنگ، طناب کشی، والیبال، دو و میدانی، شنا و فوتسال برای کسب عناوین اول تا سوم به رقابت با یکدیگر پیکار می‌کنند.

زند عنوان داشت: خوشبختانه در این دوره استقبال از مسابقات حضور بانوان کارمند قابل توجه بوده است و رقابت‌های بانوان در رشته‌های شنا، طناب کشی، آمادگی جسمانی و دارت به انجام می‌رسد تا برترین‌های هر رشته معرفی شوند.

انتهای پیام/78002/ب۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول