اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داورزنی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ملی‌پوشان والیبال برای لیگ جهانی آماده می‌شوند/ تمرینات از هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون والیبال گفت: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی از هفته آینده آغاز می‌شود.

ملی‌پوشان والیبال برای لیگ جهانی آماده می‌شوند/ تمرینات از هفته آینده

محمدرضا داورزنی که برای مشاهده دیدار حساس کاله مازندران و پیکان تهران از دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مازندران سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: امسال رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سطح بالایی برگزار شد که نشان از کیفیت بالای این مسابقات دارد.

وی ادامه داد: با حضور بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف بازی‌های خوبی را از آنها شاهد بودیم و همه تیم‌ها برای پیروزی به میدان می‌رفتند.

داورزنی با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای کشور با مشکل فضای محدود سالن‌ها مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: با استقبال بسیار خوب تماشاگران ظرفیت بیشتر سالن‌‌های ما در یزد، کاشان، مشهد، بندرعباس و آمل کم بود؛ البته داشتن یک سالن خوب با امکانات لازم برای شهرها ضروری است که این امر تلاش و همت بیشتر مسئولان تربیت بدنی استان‌ها و شهرستان‌ها برای ایجاد امکانات سخت‌افزاری را می‌طلبد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد آغاز تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان یادآور شد: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال بزرگسالان برای حضور در لیگ جهانی از هفته آینده با حضور خولیو ولاسکو، سرمربی نام‌آشنای این تیم آغاز می‌شود.

وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی متعدد آماده‌سازی برای حضور در لیگ جهانی اذعان داشت: این رقابت‌های سطح اول دنیا برای ما بسیار ارزشمند است و برای آن دیدارهای تدارکاتی با کشورهای بلغارستان، آرژانتین و برزیل پیش‌بینی کردیم و همچنین کشور قطر نیز درخواست انجام دیدار تدارکاتی با ایران را دارد.

داورزنی با اشاره به اینکه لیگ جهانی مقدمه‌ای برای درخشش ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است، بیان داشت: باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از عنوان قهرمانی خود به بهترین شکل دفاع کنیم؛ به همین منظور دیدار تیم ملی کشورمان قبل از آغاز لیگ جهانی والیبال با تیم‌های آرژانتین و برزیل مفید خواهد بود.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول