اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی کاشمر:

نخستین مجتمع خدماتی و گردشگری خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس:رئیس اداره میراث فرهنگی کاشمر گفت: در آستانه سال نو و آغاز به کار ستاد تسهیلات زائران شهرستان خلیل‌آباد، نخستین و بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری شهرستان خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید.

نخستین مجتمع خدماتی و گردشگری خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، علی یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین و بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری شهرستان خلیل‌آباد در زمینی به وسعت تقریبی 20 هزار متر مربع در روستای جعفرآباد محور بجستان، بردسکن به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این مجتمع رفاهی با زیربنای احداثی یک هزار و 200 متر مربع، چهار هزار متر مربع کف‌سازی سنگ فرش، 10 هزار متر مربع آسفالت و دو هزار و 500 متر مربع بتن‌ریزی شامل نمازخانه و سرویس بهداشتی، رستوران، مغازه و پمپ بنزین آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران عبوری از این مسیر است.

یوسفی خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری ستارگان کویر با سرمایه شخصی بالغ بر  20 میلیارد ریال و کمک‌های دولتی بالغ بر 200 میلیون ریال با هدف خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) احداث شده است.

وی در پایان یادآور شد: ستاد تسهیلات زائران شهرستان خلیل‌آباد کار ستادی خود را آغاز و آماده پذیرایی از مسافران و زائران در این دیار سرسبز است.

انتهای پیام/70001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول