اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

فرهنگ صحیح عامل استفاده درست از منابع طبیعی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار نبود فرهنگ صحیح استفاده از منابع طبیعی را یکی از موارد از بین رفتن منابع طبیعی دانست.

فرهنگ صحیح عامل استفاده درست از منابع طبیعی است

به گزارش خبرگزای فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی ضرورت افزایش تعداد گشت‌ها و بازدیدهای مستمر از منابع طبیعی این شهرستان در ایام نوروز 92 را مورد تأکید قرار داد.

وی اظهار کرد: منابع طبیعی بخشی از انفال بوده و جزو سرمایه‌های ملی و خداوندی محسوب می‌شود که باید در حفظ آن همواره کوشا باشیم تا آیندگان نیز از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار بهار با بیان اینکه مردم نقش اساسی در حفاظت از منابع طبیعی به‌ عهده دارند، افزود: مردم باید با تأسی از آموزه‌های دینی و احادیث نبوی به عنوان یک تکلیف شرعی در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حافظان منابع طبیعی از انفال پاسداری می‌کنند، تصریح کرد: کسانی که در راه پاسداری انفال الهی مجاهدت می‌کنند اعمال آنها نوعی عبادت محسوب می‌شود و موجب اجر اخروی و دنیوی آنها می‌شود.

وی نبود فرهنگ صحیح استفاده از منابع طبیعی یکی از موارد از بین رفتن منابع طبیعی است، اضافه کرد: مردم باید به این امر مهم پی برده که حفظ انفال و منابع طبیعی یک وظیفه شرعی و ملی است. 

انتهای پیام/89001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول