اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

مشارکت مردم در حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تقویت شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت مردم در حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی باید تقویت شود.

مشارکت مردم در حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی که در دومین روز از هفته منابع طبیعی برگزار شد با تبریک این هفته بر پیشگیری از تصرفات در استان تأکید کرد و آن را یکی از اولویت‌ها دانست و اظهار داشت: نقش مردم در حفاظت از ارضی ملی و منابع طبیعی مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود: مسئولان بدون مشارکت مردم در اجرای سیاست‌های خود موفق نخواهند بود، هر تصمیمی که حاکمیت در مورد انفال می‌گیرد نافذ است و باید اجرا شود.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر کشوری به دنبال توسعه و امنیت پایدار است باید به زیرساخت‌هایش توجه کند.

حمیدی منابع طبیعی را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر کشوری دانست و بیان داشت: باید در حفظ و صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی کوشاتر باشیم.

وی اضافه کرد: اولویت قوه قضائیه کمک کردن به حفظ و صیانت منابع طبیعی کشور از نظر قضایی و حقوقی است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: باید فرهنگ حفظ منابع طبیعی را در بین مردم گسترش داد و علاوه بر حفظ این منابع توسعه آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

حمیدی گفت: اموال عمومی باید در اختیار حاکمیت باشد و همه باید بپذیرند، انفال قابل تملک شخصی نیست.

وی مقابله با افراد سودجو را در رأس برنامه‌های این شورا عنوان کرد و افزود: برای مقابله با این افراد باید جلوی تصرفات را در نطفه گرفت.

انتهای پیام/75002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول