اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خواستار شد

برنامه‌ریزی منسجم برای حراست از منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برنامه‌ریزی منسجم و اصولی در زمینه حراست از منابع طبیعی داشته باشیم.

برنامه‌ریزی منسجم برای حراست از منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، موید حسینی‌صدر صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی که در سالن جلسات جهاد کشاورزی خوی برگزار شد، اظهار داشت: حراست از منابع طبیعی یکی از موضوعاتی است که برای تحقق هر چه بهتر آن نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و مدون هستیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، بر فرهنگ‌سازی در این زمینه تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در این زمینه می‌تواند موثر واقع شود.

حسینی‌صدر با اشاره به سودجویی برخی افراد در این زمینه، خاطرنشان کرد: عده‌ای که به دنبال سودجویی هستند منابع طبیعی را تصرف می کنند که باید مسئولان جلو این اقدامات را بگیرند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد شاهدیم که روستاییان نسبت به تخریب منابع طبیعی بی اعتنا هستند، گفت: چرای بی رویه دام در مراتع توسط روستاییان سبب شده تا منابع طبیعی در اطراف روستاها دچار صدمه جبران ناپذیری شوند.

این مسئول بر ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه تاکید کرد و اذعان داشت: صیانت و نگهداری از منابع طبیعی به عهده تمام مردم است و نباید سهم روستاییان را در تخریب منابع طبیعی نادیده گرفت.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول