اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری خوی تاکید کرد

آگاه‌سازی روستاییان با اهمیت منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری خوی گفت: لازم است تا روستاییان با اهمیت منابع طبیعی و نگهداری آن بیش‌تر آگاه شوند.

آگاه‌سازی روستاییان با اهمیت منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میر سیاوش اسبقی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی که در سالن جلسات جهاد کشاورزی خوی برگزار شد، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف توسعه در زمینه فضای سبز باید تمام دستگاه‌های متولی در این زمینه وارد عمل شوند.

وی هفته درختکاری را بهانه مناسبی برای پیوند بین انسان و منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: از این فرصت باید نهایت استفاده را برای بهره‌مندی بیش‌تر از فضای سبز کنیم.

اسبقی با تاکید بر حراست از منابع طبیعی تصریح کرد: حراست و نگهداری از منابع طبیعی یکی از موضوعاتی است که باید در تمام زمان‌ها و توسط تمام اقشار جامعه مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد شاهد عدم آگاهی روستاییان از اهمیت منابع طبیعی هستیم، خاطرنشان کرد: لازم است تا روستاییان با اهمیت منابع طبیعی و نگهداری آن بیش‌تر آگاه شوند.

اسبقی با بیان اینکه در این راستا باید مروجان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی را وارد کار کنیم، اعلام کرد: در این راستا نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر این دو دستگاه اجرایی هستیم.

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی در ادامه به طرح "هر خانه یک درخت" اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در صورت اجرای درست می‌تواند گام موثری در این زمینه بردارد.

انتهای پیام/61001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول