اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استادان برجسته کشوری

دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور استادان برجسته کشوری و به همت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی امروز و با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران و اساتید دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

فرماندار و امام جمعه باشت، بهمن سلیمانی استاد و دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز، غلامرضا کریمی استاد برجسته حوزه نفت و گاز از جمله میهمانان ویژه این همایش بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این همایش اظهار کرد: دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی با مشارکت بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، دهدشت، زاهدان، نراق، کرج، برازجان، فیروزکوه، دشتستان، ماهشهر، اداره آموزش و پرورش، صنایع و معادن و مرکز کشاورزی گچساران برگزار شده است.

ارسال 800 مقاله به دبیرخانه همایش نفت، گاز و پتروشیمی

آرمین محمودی با اشاره اهداف برگزاری این همایش افزود: دستیابی به آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌ نفت، گاز و پتروشیمی، بومی‌سازی تکنولوژی و نیز آشنایی پژوهشگران و متخصصان کشوری با صنعت نفت و گاز گچساران از اهداف برگزاری این همایش است.

وی ابراز داشت: آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته از دیگر اهداف برگزاری دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی است.

محمودی با بیان اینکه محور مقالات در نظر گرفته شده در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است، تلاش برای افزایش تعاملات و هماهنگی میان اندیشمندان و مراکز علمی - پژوهشی و صنعتی  در حوزه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

وی گفت: مقالات قابل ارائه در محور نفت شامل حفاری، بهره‌برداری، مخازن هیدروکربوری، اکتشاف و ایمنی، بازرسی و خوردگی در صنایع نفت و نیز تحقیقات نوین در نفت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: افزون بر 800 مقاله علمی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

محمودی افزود: از این تعداد 360 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده که 150 مقاله به صورت سخنرانی و 210 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی گفت: این همایش دو روزه با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و آموزشکده سما این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

انتهای پیام/82001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول