اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

همایش «چادر، حجاب برتر» برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش «چادر، حجاب برتر» با حضور جمعی از مسئولان در کرمان برگزار شد.

همایش «چادر، حجاب برتر» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همایش «چادر، حجاب برتر» سه‌شنبه شب با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی، امام جمعه جیرفت و رئیس اتاق بازرگانی استان در کرمان برگزار شد.

مسئول بسیج طلاب سپاه ثارالله استان کرمان در این همایش اظهار داشت: همایش «چادر، حجاب برتر» با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه ثارالله استان کرمان، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت افق روشن و اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و بازرگانی استان کرمان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمد سازندگی ادامه داد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت افق روشن، در نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان کرمان برنامه‌هایی را اجرا کرد.

وی ابراز داشت: افراد برای عضویت در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت افق روشن می‌توانند، شماره تلفن خود را اعلام کنند تا از طریق سامانه پیامکی با این مجموعه در ارتباط باشند.

به گزارش فارس، تجلیل از برگزیدگان، اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان در همایش و پخش نماهنگ از جمله بخش‌های همایش «چادر، حجاب برتر» بود.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول