اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان کرمان

همایش شورای راهبردی سمن‌های کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش اعضای شورای راهبردی سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان در رفسنجان برگزار شد.

همایش شورای راهبردی سمن‌های کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، همایش اعضای شورای راهبردی سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان ظهر امروز در محل اداره ورزش و جوانان رفسنجان برگزار شد.

محمد فولادی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این همایش اظهار داشت: کارهای فرهنگی جوانان قابل تقدیر است و برخی کار‌ها طی زمان نتیجه خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: در زندگی و اجتماع کار‌ها مانند زنجیره‌ای به هم متصل هستند و با هم ارتباط دارند، لذا نوع نگاه ما اثر‌گذار است و در برابر کار‌ها نیت ما مهم است هر چند نتیجه مطلوب به دست نیاید.

فولادی رضایت خدا را مهم‌تر از نتیجه خوب دانست و ابراز داشت: برخی کارهای ناپسند از سوی بعضی ورزشکارها نباید دیدگاه را نسبت به سایر ورزشکاران تغییر دهد و سلامت زیر سئوال رود.

وی کار برای جوانان را مؤثر دانست و اذعان کرد: اگر در این زمینه کار نشود، مابقی را هم شامل می‌شود، زیرا اصل کار جوانان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان کسب موفقیت در اجرای همایش سمن‌ها که در ارگ بم برگزار شد را حاصل کار گروهی و همدلی اعضای شورای راهبردی استان دانست.

فولادی بیان داشت: تمام این اعضا با سن کمی که دارند موجب انعکاس خوبی در این زمینه شدند به طوری که نماینده وزارت ورزش و جوانان از این کار ارزشمند تقدیر کرد. وی خواستار احیا‌ی سمن‌ها‌ و سرعت‌بخشی در عملکرد‌ها شد و گفت: باید حالت موفقیت‌های جمعی را حفظ کرد، کارهایی ماندگار است که با تمام سختی‌ها در آن صبوری باشد.

وی خدمت‌رسانی با اخلاص و پاک بودن نیت در کارها و نیز انجام کار برای رضای خدا را موجب موفقیت هر چه بیشتر در تمام زمینه‌ها دانست.

علی رویگر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان و مسئول ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از انگیزه و توان بالای جوانان و اعضای این شورا تقدیر کرد.

 وی اظهار داشت: کارهای فرهنگی ورزشی زیادی نظیر برگزاری همایش بزرگ تقدیر از بیش از 300 بانوی ورزشکار رفسنجان که دهه فجر برگزار شد و همایش سمن‌ها ارزش فراوانی دارد.

به گزارش فارس در پایان همایش از اعضای شورای راهبردی سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/80016/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول