اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

کشف 35 هزار لیتر مواد سوختی در سردشت

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: 35 هزار لیتر مواد سوختی در سردشت کشف و ضبط شد.

کشف 35 هزار لیتر مواد سوختی در سردشت

شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع خبری در زمینه دپو مقدار زیادی از مواد سوختی در اطراف یکی از رودخانه‌های سردشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران هنگ مرزی سردشت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با حضور فرمانده هنگ مرزی این شهرستان در عملیات و انجام تدابیر لازم، ماموران موفق شدند دپو بیش از 35 هزار لیتر مواد سوختی را که به شکل گالن‌های پوشیده شده از شاخ و برگ درختان بود کشف و ضبط کنند.

عباسی افزود: هدف قاچاقچیان از دپو این مقدار مواد سوختی، انتقال آن ها در فرصت مناسب به کشور عراق بود که با این کشف، از ضربه به کشور جلوگیری به عمل آمد.

وی ضمن دعوت از تمام دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات مناطق مرزی و بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان، خاطرنشان کرد: برای داشتن مرزهایی پررونق و شکوفا در درجه اول نیازمند امنیت هستیم که این مهم در سطح قابل قبولی تحقق یافته و بنابراین هم اکنون زمینه برای سرمایه‌گذاری و حمایت‌های دولت و بخش خصوصی فراهم شده است.

انتهای پیام/61001/ح10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول