اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جنوب کرمان:

باید در قاچاق سوخت به شدت با خاطیان برخورد کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جنوب کرمان گفت: باید در قاچاق سوخت به شدت با خاطیان برخورد کنیم و نگذاریم که برای کشاورزان واقعی منطقه موجب مشقت و سخت‌گیری شوند.

باید در قاچاق سوخت به شدت با خاطیان برخورد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج احمد سالاری در ستاد سوخت این شهرستان اظهار داشت: باید مبارزه جدی در قاچاق سوخت در بحث بازدید میدانی صورت گیرد، اما در این مسئله باید کمک کشاورزان واقعی و پرتلاش جنوب به ویژه قلعه‌گنج باشیم.

وی افزود: باید روح لطیف قانون را قدر بدانیم در قاچاق سوخت به شدت با خاطیان برخورد کنیم و نگذاریم که برای کشاورزان واقعی منطقه موجب مشقت و سخت‌گیری شوند.

سالاری تصریح کرد: کشاورزان فعال منطقه بسیار بیشتر از این در اقتصاد منطقه نقش دارند و باید بر اساس مصوبات ستاد سوخت شهرستان به آنها به صورت مقطعی تا پایان فصل برداشت کمک شود.

وی بیان داشت: با توجه به سطح زیرکشت زیاد این کشاورزان در شهرستان قلعه‌گنج و کمک به آنها تدبیر ستاد سوخت را می‌طلبد، زیرا وقتی کشاورز ما تلاش می‌کند تا منطقه قلعه‌گنج را به جهان بشناساند ما هم باید کمک کنیم تا در این راه بزرگ با مشکلی مواجه نشود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جنوب کرمان گفت: قاچاق سوخت خسارت به بیت‌المال مسلمین است و در این راه و مبارزه با خاطیان از یک لیتر فرآورده نفتی هم نمی‌گذریم، اما برای توسعه کشاورزی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

سالاری خاطر نشان کرد: کشاورزان باید بر اساس سطح زیر کشت سبز خود تقسیم و سهمیه‌بندی سوخت آنها بر این پایه باشد و عمده‌کاران منطقه باید کمک کنند تا فرآیند قاچاق سوخت کم شود.

انتهای پیام/80004/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول