اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

قاچاقچیان سوخت به کشاورزان خسارت وارد کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: از شرایط به وجود آمده برای کشاورزان افرادی سوءاستفاده کرده و به مسئله قاچاق سوخت کمک می‌کنند که این به کشاورزان واقعی ما خسارت وارد کرده است.

قاچاقچیان سوخت به کشاورزان خسارت وارد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی در ستاد سوخت این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ریزش نزولات آسمانی و رحمت الهی امسال مطلوب بوده است، مشکل سوخت کشاورزان در فصل کاشت حل شده بود.

وی افزود: از شرایط به وجود آمده برای کشاورزان واقعی ما افرادی سوءاستفاده کرده و به مسئله قاچاق سوخت کمک می‌کنند که این به کشاورزان واقعی ما خسارت وارد کرده است.

فلاحی تصریح کرد: سال گذشته بیمه بر پیکره کشاورزی ما ضرباتی زد که امید می‌رود با مشکل سوخت مواجه نشوند و افت برداشت نداشته باشیم تا جبران خسارت سال گذشته بیمه نکردن محصولات خود را داشته باشند.

وی گفت: موتورهای کشاورزی در منطقه چاه‌دادخدا با مشکل سوخت در فصل داشت و برداشت هندوانه و علوفه مواجه می‌شوند که باید توجه ویژه‌ای نسبت به این قشر زحمتکش صورت گیرد.

فلاحی عنوان کرد: باید کمک کشاورزان فعال منطقه باشیم و نگذاریم سرمایه آنها در این بخش هدر رود و در این زمینه مدیران استانی و کشوری نیز باید کمک کنند.

شجاع فروتن کشاورز هندوانه‌کار معروف قلعه‌گنج که در این جلسه به همراه چند تن دیگر از کشاورزان حضور داشتند، گفت: امسال بعد از 9 سال که در محروم‌ترین نقطه کشور کشاورزی انجام می‌دهم، صادرات ما به معروف‌ترین نقاط اروپا انجام می‌گیرد.

وی افزود: با این وضعیت امسال 180 هکتار زمین زیر کشت هندوانه برده‌ام و هشت چاه موتور با سوخت دیزل آب این اراضی را تامین می‌کنیم که مشکل سوخت آنها حل نشده است.

وی گفت: مشکل دیگر ما در زمان برداشت هم با توجه به فاصله قلعه‌گنج تا چاه‌دادخدا جاده نامطلوب و تاثیر آن بر صادرات مستقیم هندوانه است که هزینه‌های اضافی و گزافی را متحمل می‌شویم.

انتهای پیام/80004/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول