اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

مدارس قرآنی کرمان توسعه پیدا می کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: طرح مدارس قرآنی در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند.

مدارس قرآنی کرمان توسعه پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، ابراهیم شیخ‌بهایی عصر امروز در دیدار با فرهنگیان شهربابک اظهار داشت: سیاست بزرگ تحول بنیادین رویکرد قرآنی در آموزش و پرورش است که همین امر منجر شد که 70 درصد از نیروهای مربی قرآنی که امسال جذب آموزش و پرورش شده‌اند از حافظان و قاریان ممتاز و برتر باشند.

وی با بیان اینکه شهربابک یک شهرستان نخبه‌پرور است و اصیل‌ترین و برترین چهره‌های کنکور در شهربابک پرورش می‌یابند، خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور امسال که با همکاری بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، 17 هزار نفر از دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه به این مناطق اعزام شدند.

شیخ‌بهایی با اشاره به راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی در نظام آموزشی گفت: با توجه به راه‌اندازی این پایه 2 هزار و 312 کلاس درس در استان راه‌اندازی شد.

وی از آمادگی خود برای سازماندهی دو پایه سوم ابتدایی و اول متوسطه در سال آموزشی آینده خبر داد و افزود: این امر کاری عظیم و دشوار است که با همکاری معلمان و مسئولان به راحتی انجام می‌شود.

وی از اهدای 35 دستگاه رایانه با هزینه بالغ بر 600 میلیون ریال به آموزش و پرورش شهربابک از سوی نماینده این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با اهدای این کامپیوترها یکی از مدارس استثنایی شهربابک کاملاًٌ هوشمندسازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح مدارس قرآنی در استان کرمان توسعه پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک اظهار داشت: شهربابک با اهدای 110 شهید دانش‌آموز و 26 شهید فرهنگی یکی از شهرستان‌های فرهنگی و شهید پرور استان است.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 830 فرهنگی شاغل و بازنشسته در شهربابک وجود دارد که همه از فرهنگیان اسوه و نخبه استان کرمان هستند، عنوان کرد: حضور بیش از هزاران نفر مردمان این دیار در مراکز آموزشی عالی کشور نشان از تلاش و همت مضاعف و داشتن سرمایه عظیم استعداد دارد.

امام جمعه شهربابک خاطرنشان کرد: با وجود اینکه گام‌های مهم و مثبتی در آموزش و پرورش شهربابک برداشته شده است، اما دانش‌آموزان با استعداد در برخی از مدارس مشغول به تحصیل هستند که آن مدارس در شأن آن دانش‌آموزان نیست.

انتهای پیام/80023/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول