اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات مدارس علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات حوزه‌های علمیه خواهران با حضور سردبیران برخی نشریات مدارس علمیه خواهران در قم برگزار شد.

دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات مدارس علمیه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مریم ناصح مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران در ارتباط با برگزاری این دوره افزود: این دوره آموزشی که به شکل کارگاهی به اجرا درآمد، طی سه روز از 10 تا 12 اسفندماه برگزار شد.

وی شرکت‌کنندگان در این دوره را تعدادی از سردبیران نشریات مدارس علمیه خواهران برشمرد که قبلا در دوره‌های نشریه‌نگاری و خبرنگاری و همچنین دوره مقدماتی تربیت ارزیاب نشریات شرکت کرده‌اند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در این دوره مهارت‌هایی شامل مبانی و روش مصاحبه، اصول ویرایش در نشریه، ساده‌نویسی و زیبانویسی، نحوه ارزیابی گرافیک، صفحه‌آرایی و عکس و نحوه ارزیابی متن نشریه آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه از شرکت‌کنندگان آزمون عملی نیز انجام شد گفت: با ارزیابی نشریات از سوی شرکت‌کنندگان، آموخته‌های آنان مورد سنجش قرار می‌گیرد.

ناصح این دوره را دومین دوره تکمیلی تربیت ارزیاب نشریات دانست و افزود: در آینده دوره‌های تکمیلی دیگری با حضور سایر افرادی که در دوره‌های تربیت ارزیاب نشریات شرکت کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 140 مدرسه علمیه خواهران دارای نشریه داخلی هستند که با استقبال مخاطبان مواجه هستند، اظهار کرد: با توجه به واگذاری برخی از امور به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران، تربیت ارزیاب نشریات نیز در دستور کار قرار گرفت تا ارزیابی نشریات توسط این مدیریت‌ها انجام شود.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: تاکنون حدود 20 استان از نظر ارزیاب تأمین شده‌اند و معرفی‌شدگان سایر استان‌ها در آینده به منظور شرکت در دوره‌های تربیت ارزیاب نشریات دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول