اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون خبر داد

کمک 100 میلیون ریالی اولیا به مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون از کمک 100 میلیون ریالی اولیا به مدارس این شهرستان خبر داد.

کمک 100 میلیون ریالی اولیا به مدارس

 حسین مصلحی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردخون اظهار داشت: اولیاء دانش‌آموزان در منطقه حدود 100 میلیون ریال به مدارس کمک کرده‌اند که انتظار می‌رود میزان این کمک‌ها افزایش داشته باشد.

وی افزود: مشارکت‌ها به دو صورت نقدی و غیرنقدی انجام گرفته و برخی از اولیاء به صورت داوطلبانه در انجام امور مدارس همکاری و کمک می‌کنند و این نشان از فرهنگ تعاون و حس مشارکت در مردم منطقه است.

مصلحی‌پور اضافه کرد: مشارکت‌ها کاملا داوطلبانه است و هر فرد می‌تواند در حد توان در فعالیت‌های مدارس فرزندان خود همیاری کند تا آنان با استفاده از این کمک‌ها در ارتقاء و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت گام بردارند.

حسین روستایی کارشناس فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش بردخون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردخون اظهار داشت: مذهب روستایی در اوّلین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش تولید محتوای الکترونیکی استان شرکت کرد و موفق به کسب مقام هفتم استان شد.

وی افزود: چندی پیش فراخوان این جشنواره در استان زده شد و بیش از 5 نفر از فرهنگیان منطقه آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند و مذهب روستایی با ارسال محصول الکترونیکی به نام اصل لانه کبوتری در میان بیش از 800 اثر ارسالی به جشنواره موفق به کسب این مقام شد.

انتهای پیام/66003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول