اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران خبر داد

برگزاری 130 گفتمان دینی در مساجد و مدارس کامیاران

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران از برگزاری 130 گفتمان دینی در سطح مدارس و مساجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری 130 گفتمان دینی در مساجد و مدارس کامیاران

حجت‌‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: آشنایی بیشتر نسل جوان با باورها و اعتقادات دینی، پاسخگویی به شبهات آنان، بیان مطالب و معارف دینی صحیح و مستند و آشنایی با توطئه‌های دشمنان و راهکارهای مقابله با آن از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.

وی با اشاره به برگزاری این تعداد گفتمان دینی از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون، افزود: گفتمان‌‌های دینی در چارچوب موضوع‌های مناسبتی و مذهبی در سطح دانشگاه ‌و حوزه، مدارس، مساجد، تکایا، و مراکز قرآنی شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: از جمله موضوعات این گفتمان‌های دینی می‌‌توان به مهارت‌‌های زندگی، احکام شرعی، فلسفه قیام امام حسین‌(ع)، فرقه‌‌های ضاله، انحرافی و نوظهور، جنگ نرم، حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، مناسبات هفتگی، بانوان و خانواده و غیره اشاره کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با بیان اینکه گفتمان‌های دینی فرصتی برای آموزش معارف دینی را فراهم می‌کند، اضافه کرد: تداوم این گفتمان‌ها در راستای تغذیه فکری قشر جوان و نوجوان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام مولازاده همچنین از برگزاری 10 دوره کارگاه آموزشی اقشار تاثیر گذار در این شهرستان طی سال‌جاری خبر داد و بیان کرد: این دوره‌ها با هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان و دعوت اساتید مجرب از حوزه و دانشگاه ویژه اقشار تأثیر‌گذار در محل اداره و مراکز دیگر برگزار شده و سعی شده است از تمام ظرفیت‌ها و بسترهای موجود در شهرستان استفاده شود.

وی برگزاری اینگونه کارگاه‌ها را در آگاهی اقشار تاثیرگذار به خصوص قشر جوان بسیار مناسب دانست و گفت: این اداره مصمم است در سال جدید با برنامه‌ریزی دقیق و دعوت از اساتید مجرب این کارگاه‌ها را با محتوای عمیق‌تر و با کیفیت بالاتری برگزار کند.

مولازاده افزود: در کارگاه‌های برگزارشده سال 91 بر حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و هوشیاری در برابری توطئه‌های دشمنان تأکید شده است.

وی اضافه کرد: کارگاه اقشار تأثیرگذار ویژه رده‌های سنی جوانان و نوجوانان‌، نخبگان‌، مردم بوده و در این اداره و مساجد و تکایای کامیاران برگزار شده است.

انتهای پیام/79007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول