اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه سرخه:

آموزش احکام کسب و کار حلال سبب تعدیل قیمت‏ها می‏شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه باقرالعلوم سرخه گفت: آموزش احکام کسب و کار حلال به بازاریان باعث ایجاد آرامش و تعدیل قیمت‏های در این حوزه می‏شود.

آموزش احکام کسب و کار حلال سبب تعدیل قیمت‏ها می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام عباس‏علی پیوندی در کارگاه آموزشی مکاسب ویژه بازاریان سرخه ضمن بیان اینکه کسب حلال از قدیم‏الایام مورد توجه بوده است، افزود: در کنار تعهد اخلاقی، تعلیم احکام کسب نیز مورد نیاز بازاریان است.

وی تصریح کرد: آموزش احکام کسب و کار حلال به بازاریان باعث ایجاد آرامش و تعدیل قیمت‏های در این حوزه می‏شود.

پیوندی کسب روزی حلال را در قناعت و اخلاص دانست و اظهار داشت: روی آوردن به ارزش‏ها در کسبه خروجی کارگاه‏های آموزشی بوده است.

استاد حوزه علمیه باقرالعلوم سرخه با بیان اینکه آموزش احکام اسلامی به بازاریان و کسبه از ضروریات جامعه امروز است، افزود:  همه باید درصدد اصلاح حرکت عمومی جامعه بوده و از ضد ارزش‏ها نظیر دروغ، تزویر، ربا و کم‏فروشی دور شویم.

مسئول فرهنگی و تبلیغی سرخه نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه اسلام دین کار و کوشش است، گفت: رمز موفقیت انسان هم در امور دنیوی منوط به این دو عامل خواهد بود.

حجت‏الاسلام صادق بخشی افزود: آشنایی صنف کسبه به احکام کسب و کار و ارتقاء سطح معلومات اقتصادی و پیاده‏سازی ارزش‏ها و دوری از ضد ارزش‏ها در نظام اقتصادی و محیط کار و تلاش از جمله اهدافی است که باعث می‏شود انسان به واجبات در کسب روی آورده و از محرمات نظیر کم‏فروشی، رباخواری، احتکار، دروغ و تقلب دوری کند.

این کارگاه آموزشی با همکاری مجمع امام حسن (ع) سرخه و با حضور کسبه و بازاریان این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/74002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول